آرشیو آبان ماه 1398

تبليغات در فضاي مجازي

آموزش زبان آلماني در مشهد

۱۱۴ بازديد

آموزش زبان آلماني در مشهد

مروزه طرفداران زبان آلماني بسيار بيشتر از قبل شده­است. افراد زيادي به اهميت اين زبان پي برده و براي يادگيري آن برنامه­ريزي مي­كنند. اما سوال مهم اين است كه اهميت فراگيري زبان آلماني در چيست؟ در اين مقاله، موسسه زبان حافظ با بررسي دلايلي كه باعث مي­شود يادگيري زبان آلماني بسيار مهم­تر از گذشته باشد و همچنين راهنمايي‌هايي براي يادگيري اين زبان مي‌پردازد پس با ما همراه باشيد.

چرا بايد آلماني ياد بگيريم؟

1. فراگيري زبان آلماني آن­قدرها هم سخت نيست.

آلماني و انگليسي ريشه مشترك ژرمني دارند و اگر كسي به زبان انگليسي تسلط داشته­باشد مي­تواند به راحتي زبان آلماني را هم در مدت كوتاهي فرا بگيرد. هزاران كلمه در اين دو زبان وجود دارند كه به يكديگر مرتبط هستند. بنابراين از سختي اين زبان هراسي نداشته­ باشيد.

2. زبان مخترعان و نوآوران است.

گفته مي­شود كه آلمان كشور شعرا و دانشمندان است. دانشمندان بسياري از اين كشور موفق به دريافت جايزه نوبل و جوايز ديگر در سطح جهاني شده­اند. بنابراين اگر به اختراع و نوآوري علاقه داشته باشيد، دانستن تاريخچه اين اختراعات و بيوگرافي مخترعان بسيار مهم است پس زبان آلماني مي‌تواند به شما كمك كند.

3. آلماني در علم زباني بسيار مهم است.

آلمان در اكوسيستم علمي جهان نقش بسيار پررنگي را بازي مي­كند. اجازه بدهيد يك حقيقت جالب را برايتان بازگو كنيم؛ آلماني دومين زبان پر استفاده در جامعه علمي جهاني است. يكي از دلايلش هم اين است كه بازار كتاب آلمان سومين بازار كتاب بزرگ دنيا پس از صنايع انتشاراتي انگليسي و چيني است. پس اگر دانشجو هستيد يا به علم علاقه داريد فراگيري اين زبان مي­تواند از همين امروز در برنامه روزانه شما قرار گيرد.

4. آلمان دانشگاه­هاي بسيار خوبي دارد.

اگر قصد مهاجرت به كشورهاي اروپايي را داريد قطعا يكي از گزينه­هاي شما آلمان خواهدبود. آلمان با در اختيار داشتن تعدادي از برترين دانشگاه­ها در سطح جهان هرساله پذيراي تعداد زيادي دانشجوي خارجي است. اما بايد بدانيد كه آلماني­ها روي زبان خود تعصب دارند و مهم است كه علاوه بر انگليسي، به آلماني هم تسلط داشته باشيد.

5. آلمان قطب اقتصادي دنيا است.

آلمان قدرتمندترين اقتصاد اتحاديه اروپا را دارد و چهارمين اقتصاد بزرگ دنيا است. اگر به تجارت مشغول هستيد و براي گسترش كسب­وكار خود به مرزهاي بين­المللي يا شراكت با شركاي خارجي برنامه­ريزي كرده­ايد، آلمان گزينه بسيار مناسبي است.

6. شركت­هاي آلماني، رهبران بازار خودرو هستند.

مرسدس­بنز، بي­ام­ دابليو، فولكس واگن، بوش، پورش، آئودي وبسياري از ديگر برندهاي سطح اول جهان آلماني هستند. اگر قصد مهاجرت كاري داريد و يا به فكر كار كردن در بهترين شركت­هاي جهان هستيد، يادگيري زبان آلماني به شما كمك مي­كند تا به صورت بالقوه شانس حضور در بهترين­هاي كلاس جهاني را داشته باشيد.

7. آلماني زبان اول بومي اروپا محسوب مي­شود.

آلماني، فرانسوي و انگليسي سه زبان رسمي در اتحاديه اروپا محسوب مي­شوند. البته اگر بخواهيم معيارمان را زبان بومي قرار دهيم، زبان آلماني در مقام نخست قرار مي­گيرد. در واقع با يادگيري زبان آلماني شما مي­توانيد با بيش از صد ميليون نفر در سراسر دنيا ارتباط برقرار كنيد.

8. آلماني‌ها در فضاي مجازي بسيار فعال هستند.

مجبور نيستيد آن صد ميليون نفر را در جهان واقعي ملاقات كنيد. وب­سايت­هاي آلماني بخش بزرگي از اينترنت را تشكيل داده­اند. در واقع شما با يادگيري زبان آلماني مي‌توانيد به بيش از 15ميليون وب­سايتي كه با اين زبان نوشته­ شده­اند، دسترسي داشته­باشيد. نكته جالب ديگر اين است كه در ميان دامنه­هايي كه مشخصا براي كشورها ساخته شده‌است، دامنه­اي كه مربوط به آلمان است محبوب­ترين دامنه است.

9. فرهنگ آلماني ميراثي جهاني است.

آلماني­ها علاوه بر علم، در فرهنگ و ادب نيز سهم به­سزايي دارند. آلمان در زمينه ادبيات، موسيقي و فلسفه نوابغي دارد كه نظير ندارند. ذكر اسامي چند تن از آن­ها كافي است تا هر فردي متوجه شود، تسلط بر زبان آلماني چقدر براي علاقمندان به ادبيات  و فلسفه مهم است. گوته، كافكا، برشت، مان، موزارت، باخ، بتهوون، واگنر، كانت، هگل، نيچه و هايدگر نام تعداد اندكي از نوابغ آلمان هستند كه مطالعه زندگي و آثارشان به زبان آلماني بسيار لذت­بخش خواهد بود.

چگونه راحت­تر آلماني ياد بگيريم؟

1. متعهد باشيد.

نه تنها در فراگيري زبان آلماني بلكه در فراگيري هر زباني و در هر نوع يادگيري، تعهد شرط اول موفقيت است. به يادگيري خود متعهد باشيد و مطمئن باشيد كه آلماني را سريع­تر از آن­چه فكر مي­كنيد، فرا خواهيد گرفت.

2. پادكست گوش كنيد.

امروزه پادكست­هاي زيادي به زبان­هاي مختلف توليد مي­شوند. از وقت‌هاي اضافي خودتان استفاده كنيد و با كمك نرم­افزارهايي همچون كست­باكس، به گوش دادن زبان آلماني بپردازيد.

3. فيلم ببينيد.

صنعت سينماي آلمان صنعت بزرگي است. امروزه با يك جست­وجوي ساده در IMDB مي­توان ليست بهترين فيلم­ها به زبان آلماني را پيدا كرد.

4. آلماني صحبت كنيد.

سعي كنيد با افرادي كه در پي يادگيري زبان آلماني هستند ارتباط برقرار كنيد. خود را در فضايي قرار دهيد كه مجبور به صحبت كردن به اين زبان باشيد و مطمئن باشيد نتيجه خوبي خواهيد گرفت.

5. كلاس برويد.

از آن­جا كه فراگيري عطش يادگيري زبان آلماني در كشور ما به اندازه زبان انگليسي نيست، حتما يك كلاس خوب به شما كمك خواهد كرد كه سرعت فرايند يادگيري خود را چند برابر كنيد.

موسسه زبان حافظ | بهترين موسسه براي يادگيري زبان آلماني

موسسه حافظ از بروزترين متدهاي تدريس زبان در دنيا استفاده مي­كند تا بهترين نتيجه­ها را براي زبان­آموزان خود رقم بزند. اين موسسه با برگزاري دوره­هاي عادي، دوره­هاي فشرده و دوره­هاي جمعه در هر ترم سعي مي­كند تا با نيازهاي متنوع افراد منطبق شود. هزينه مناسب، دسترسي آسان در مشهد و همچنين ارائه خدمات تكميلي در طول دوره از ديگر مزيت­هايي است كه موسسه زبان حافظ را به بهترين موسسه براي يادگيري زبان آلماني در مشهد تبديل مي­كند. براي ثبت­نام در دوره از اين صفحه اقدام كنيد.

 

نكات طلائي در طراحي ست اداري در مشهد

۱۰۷ بازديد

ست اداري به مجموعه‌اي از اوراق اداري گفته مي‌شود كه بر روي آن لوگو و آرم شركت حك‌شده است. اين اوراق شامل كارت ويزيت، سربرگ، پاكت نامه اداري، كاغذهاي يادداشت و موارد ديگري از اين ‌دست مي‌باشد. مهم‌ترين ويژگي در طراحي ست اداري در مشهد كيفيت بالا و منحصربه‌فرد بودن طرح‌ها مي‌باشد. زيرا طراحان در اين مجموعه سعي مي‌كنند  تمامي نكات كليدي پيرامون ست‌هاي اداري را به‌صورت دقيق رعايت كنند.

طراحي ست اداري

مجموعه كامل ست اداري

ست اداري با توجه به سليقه هر فرد متفاوت است، اما  معمولاً ست‌هاي اداري شامل موارد زير مي‌باشند:

  • سربرگ‌هاكه در اندازه‌هاي A4, A5  هستند براي قراردادها و نامه‌هاي دستي  و در بعضي از مواقع براي موارد چاپي استفاده مي‌شوند. معمولاً سربرگ‌ها داراي تاريخ، نشاني، شماره پيوست و آدرس بوده كه در بالا آن‌ها لوگو  شركت نيز چاپ مي‌شود.
  • كارت ويزيت كه با توجه به سليقه افرادمي‌تواند به ‌صورت يك طرفه و يا دوطرفه سفارش داده شود. دقت داشته باشيد اولين قدم شما براي تبليغات كسب و كار خود كارت ويزيت مي‌باشد به همين دليل بايد بهترين طراحي را براي كارت ويزيت انجام دهيد و سپس از روي آن مي‌توانيد ست‌هاي اداري خود را طراحي نماييد.
  • پاكت اداري كه به نام ملخي معروف است برايقرار دادن نام‌هاي اداري و يا فاكتورها مناسب مي‌باشد. با توجه به سليقه هر فرد مطالب خاصي بر روي پاكت نامه چاپ مي‌شوند اما به‌طور معمول شماره تماس و نشاني از موارد ضروري بر روي پاكت نامه هستند.
  • يكي ازكاربردي‌ترين ست‌هاي اداري برگه‌هاي يادداشت در اندازه‌هاي مختلف است.
  • فولدر يكي ازقسمت‌هاي ست اداري مي‌باشد كه مي‌توانيد قراردادها و برگه‌ها مهم را در آن نگهداري كنيد.
  • برچسب‌هايمخصوص دي وي دي و سي دي به همراه جلدهاي مخصوص يكي ديگر از اجزا ست اداري است.
  • گاهي بعضي ازشركت‌ها براي اينكه محصولات خود  را به‌ راحتي به‌ دست مشتريان برسانند نياز به پاكت‌هاي مخصوص دارند كه مي‌توانند در ست‌هاي اداري سفارش پاكت محصولات را نيز داشته باشند.
  • موارد ديگري نيز مانند خودكار، تقويم و … وجود دارند كه با توجه بهسفارش مشتري متغير مي‌باشند.

 

طراحي ست اداري

اهميت ست‌هاي اداري

درگذشته بيشتر ادارات و شركت‌ها از كاغذهاي ساده براي كارهاي خود استفاده مي‌كردند اما امروزه با توجه به تأثير علم زيباشناختي كاغذهاي ساده جاي خود را به ست‌هاي اداري زيبا و شكيل داده‌اند. به همين دليل بيشتر سازمان‌ها براي اينكه به برند و شركت خود هويت بدهند از ست‌هاي اداري استفاده مي‌كنند. در اصل اهميت ست‌هاي اداري به طرحي است كه بر روي آن‌ها چاپ مي‌شود. اين هويت‌هاي بصري بر روي ست‌ها،  نشان‌دهنده هويت كاري و فعاليتي است كه شركت انجام مي‌دهد به همين دليل شما مي‌توانيد با اين ست‌هاي اداري خود را به بهترين وجه ممكن به مخاطبين معرفي نماييد.

شايد براي شما هم اتفاق افتاده است كه از يك شركت خريد كرده‌ايد و براي فاكتور از ست‌هاي اداري زيبا به همراه لوگو و همچنين پاكت‌هاي هماهنگ با طرح فاكتور استفاده كرده‌اند. يقيناً اين‌همه هماهنگي و زيبايي به شما حس خوبي مي‌دهد. زيرا نشان‌دهنده آن است كه مديران آن شركت به شما كه يك مشتري هستيد احترام گذاشته‌اند. حال در نظر بگيريد كه شركت ديگري فاكتورهاي بي‌كيفيتي استفاده مي‌كند و محصولي كه خريداري كرده‌ايد را در  پلاستيك معمولي قرار مي‌دهد. در اين زمان است كه شما احساس مي‌كنيد  محصولي كه خريده‌ايد به اندازه خدمت‌رساني شركت از كيفيت كمي برخوردار است.

يكي ديگر از مزايايي كه ست اداري دارد آن است كه زماني كه شما به ‌صورت يك پك كامل از ست اداري استفاده مي‌كنيد مي‌توانيد امنيت خود را بالا برده و اجازه هيچ‌گونه كپي آسان از اوراق و اسناد شركت را به سودجويان ندهيد.

طراحي ست اداري

هداياي تبليغاتي متناسب با ست اداري

امروزه روش‌هاي بسياري براي تبليغات سازمان‌ها و شركت‌ها وجود دارد كه يكي از آن‌ها استفاده از هداياي تبليغاتي است. شما مي‌توانيد در كنار طراحي ست اداري در مشهد ، هداياي تبليغاتي مورد نظر خود را انتخاب نماييد. بهتر است بدانيد كه هداياي تبليغاتي يك تبليغ بلند مدت براي شما هستند و تا زماني كه فرد از آن هديه استفاده كند به ياد برند و شركت شما خواهد بود. به همين دليل بهتر است در زمان سفارش هدايا تبليغاتي بهترين كيفيت را انتخاب كنيد.

هداياي تبليغاتي مناسب

در زمان انتخاب ست اداري شما بايد به اين نكته توجه كنيد كه براي چه افرادي با چه سمتي مي خواهيد هديه تبليغاتي تهيه نماييد. در زير به مناسبترين هداياي تبليغاتي با توجه به سمت افراد اشاره كرده ايم:

  • هديه تبليغاتي برايرده‌هاي بالا مانند مديران بايد از كيفيت بالاتري برخوردار باشد. به‌عنوان مثال كيف چرم تبليغاتي، كيف پول تبليغاتي و كيف اداري تبليغاتي از مناسب‌ترين هداياي تبليغاتي براي اين افراد مي‌باشند.
  • اگر مي‌خواهيدهديه تبليغاتي خود را به كارمندان يك سازمان ديگر و يا سازمان خود هديه دهيد مي‌توانيد از ليوان تبليغاتي، جعبه‌ابزار تبليغاتي، خودكار تبليغاتي، فلش مموري تبليغاتي، سررسيد و يا جلد سررسيد تبليغاتي، جلد مدارك تبليغاتي، دفترچه يادداشت تبليغاتي و موارد كاربردي ديگر كه موردنياز كارمندان مي‌باشند استفاده كنيد.
  • اگر مي‌خواهيدبراي تبليغات هديه‌اي براي قشر نوجوان و يا جوان در نظر بگيريد مي‌توانيد از فلش ممو ري يا دستبند سيليكوني استفاده نماييد.
  • اگر قصد داريدهداياي تبليغاتي خود را به بانوان بدهيد بهتر است از ست‌هاي مانيكور و يا لوازم‌آرايشي استفاده كنيد.

طراحي ست اداري

بروشور و كاتالوگ متناسب با ست اداري

بروشور يا كاتالوگ يكي از مهم‌ترين موارد طراحي ست اداري در مشهد است. اساس كار آن نيز به اين صورت است كه اطلاعاتي مفيد درون آن قرار دارد. به بيان ديگر يك كاتالوگ و بروشور جامع و كامل بايد اطلاعات كامل و دقيقي از اهداف شما در اختيار ديگران قرار دهيد.

بروشور و كاتالوگ در طراحي ست اداري در مشهد يكي از قسمت‌هايي است كه با توجه به سليقه مشتري سفارش داده مي‌شود. در اين سفارش سعي مي‌شود كه ابتدا فرد مشخص كند كه اين كاتالوگ به چه منظور استفاده مي‌شود. مثلاً كاتالوگ براي مصرف‌كننده است و يا فردي كه مي‌خواهد محصول شما را به ‌دست مصرف‌كننده برساند. دليل اهميت شناخت مخاطب اين است كه اطلاعاتي كه مصرف‌كننده نياز دارد به صورت كلي است و نيازي ندارد كه جزئياتي از محصول بداند اما يك فروشنده براي اينكه بتواند مشتري بيشتري جذب كند بايد اطلاعات كامل‌تري از محصول داشته باشد.

دليل اهميت متناسب بودن بروشور و كاتالوگ با ست اداري اين است كه شما زماني كه مي‌خواهيد خودتان را از طريق كاتالوگ و بروشور به ديگران معرفي كنيد مي‌توانيد از لوگو و طرح خود كه در ست‌هاي اداري استفاده كرده‌ايد بهره‌مند شويد. اين را در نظر بگيريد كه شما از يك طرح و رنگ خاص در ست‌هاي اداري استفاده كرده‌ايد حال اگر در بروشور و كاتالوگ از همان طرح‌هاي موجود در ست اداري استفاده كنيد تا مدت‌ها در ذهن مخاطب مي‌مانيد و اجازه نمي‌دهيد كه افراد سودجو از طرح شما كپي‌برداري كنند.

طراحي بروشور در مشهد راهي موثر براي رونق كسب‌وكار

۱۰۷ بازديد

طراحي بروشور در مشهد يكي از موضوعات مهم در رونق كسب‌وكارها محسوب مي‌شود. امروزه به دليل رونق گرفتن كسب‌وكارهاي مختلف و ايجاد شدن فضاي كاملاً رقابتي، داشتن تبليغاتي مؤثر و سودمند مي‌تواند تا حد زيادي فاصله شما تا رقيبانتان را افزايش دهد. در نظر داشتن انواع روش‌هاي تبليغاتي مي‌تواند كسب‌وكار شما را بيش از پيش معرفي كرده و بدين طريق موجب افزايش مشتري و به تبع آن افزايش سود گردد. مشهد به عنوان يكي از كلان شهرهاي كشورمان داراي شركت‌هاي بسياري است كه سرمايه‌گذاري در زمينه تبليغات توسط هركدام از آن‌ها مي‌توان با سود كلاني همراه باشد.

امروزه يكي از روش‌هاي پركاربرد در زمينه تبليغات، استفاده از بروشورهاي تبليغاتي براي معرفي كالا و خدمات ارائه شده مي‌باشد. طراحي بروشور با روشي علمي و درست مي‌تواند تأثير بسيار زيادي در رونق كسب‌وكار شما و افزايش مشتريانتان داشته باشد. چاپ بروشورهاي تبليغاتي جذاب و منحصربه‌فرد مي‌تواند توجه هر بيننده‌اي را جلب و آنان را به استفاده از محصول و يا خدمات شما ترغيب نمايد. به همين دليل نيز بهتر است قبل از هرگونه اقدام در زمينه چاپ بروشور از متخصصين و كارشناسان مربوطه مشاوره لازم را دريافت داريد. كارشناسان ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده خدمت‌رساني به شما در زمينه طراحي بروشور در مشهد هستند.

بروشور چيست؟

بروشور كتابچه‌اي از با مضمون معرفي كالا، جزئيات آن، خدمات و امكانات ارائه شده مي‌باشد كه توسط توليدكننده و عرضه‌كننده به مشتريان داده مي‌شود. به بيان ساده‌تر بروشورها برگه‌هايي هستند كه با چند تاي اصولي كم‌حجم شده و مطالب مفيد و اساسي محصول در آن‌ها ذكر مي‌شود. اغلب از بروشورها براي معرفي محصولات جديد و يا بيان طرز كار ابزاري استفاده مي‌شود كه به تازگي وارد بازار شده‌اند. در واقع بروشورها را مي‌توان راهنمايي براي افراد در نظر گرفت تا با راحت‌ترين روش ممكن از محصول استفاده كرده و يا ديگر محصولات را بشناسند. بروشورها معمولاً براي اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي به مخاطبين استفاده مي‌شوند. يك بروشور مناسب شامل توضيحات كامل و جامع در خصوص كالا و خدمات موردنظر است.

برگه رايج براي ساخت بروشور A4 است كه با روشي اصولي تا خورده و به هريك از آن‌ها لت گفته مي‌شود. برخي از صاحبان مشاغل ترجيح مي‌دهند تا بروشوري 2 لتي داشته و برخي ديگر ارائه بروشورهاي 3 لتي را مي‌پسندند. اگر كارايي و نحوه استفاده از محصولات شما داراي فرآيند خاص و پيچيده‌اي است، بهتر است براي توضيح كامل آن از بروشورهاي 3 لتي استفاده كنيد. بروشورهاي تبليغاتي عموماً به نام بروشور آكاردئوني نيز شناخته مي‌شوند.

بهتر است طراحي و ساخت بروشورهاي شركت و يا فروشگاه خود را به افرادي ماهر در اين زمينه بسپاريد تا به بهترين روش ممكن، بروشوري مناسب با كسب‌وكارتان طراحي و عرضه نمايند. در نظر داشته باشيد كه تبليغات نادرست مي‌تواند از ميزان مشتريان شما كاسته و نتيجه‌اي كاملاً عكس داشته باشد. به همين دليل نيز توجه به جزئيات مي‌تواند راه گشاي شما در امر فروش باشد.

طراحي بروشور در مشهد

بروشور، فاكتوري اساسي در تبليغات

نمي‌توان اين مسئله را ناديده گرفت كه تبليغات، نقش بسيار مهمي را در فرايند فروش ايفا مي‌كند. به هر ميزان كه محصولات و خدمات شما با بهترين كيفيت عرضه گردد، تا زماني كه نتوانيد آن را به نحو احسن به ساير افراد بشناسانيد، در امر فروش موفق نخواهيد بود. بروشورهاي تبليغاتي يكي از بهترين راه‌ها جهت شناساندن حيطه كاري‌تان به افراد مختلف است. شما مي‌توانيد به همراه محصول به فروش رفته خود، بروشوري قرار داده و ساير محصولات را نيز به مشتريان بشناسانيد. اين روش مي‌تواند تا حد زيادي شما را در امر كسب سود بيشتر ياري نمايد.

مطمئناً براي بسياري از ما پيش آمده است كه با گرفتن بروشورهاي تبليغاتي بدون نگاه كردن به محتوا آن را دور انداخته باشيم. اصولي نبودن طراحي بروشورها و نامناسب بودن محتواي آن‌ها موجب خواهند شد تا افراد بدون توجه به كارايي و كيفيت محصولات، تبليغات مذكور را دور بيندازند. به همين دليل نيز استفاده از دانش و تجربيات متخصصين و كارشناسان مي‌تواند تا حد زيادي ريسك كار را پايين بياورد. طراحي بروشور داراي نكات ريزي است كه هريك از آن‌ها بايد به‌طور كامل رعايت گردند؛ در غير اين صورت سرنوشت بروشورهاي تبليغاتي شما، سطل زباله خواهد بود.

هدف از طراحي بروشور در مشهد

توجه داشته باشيد كه بروشور علاوه بر معرفي محصولات شما بايد نشان‌دهنده برنامه‌هاي شما نيز باشد. بروشور يكي از اصلي‌ترين تبليغات موجود براي نشان دادن دورنماي اهداف شما است. توجه داشته باشيد كه قرار دادن محتواي مناسب و تصاوير مرتبط در بروشور مي‌تواند تأثير خوبي بر روي مخاطبان داشته باشد. تنها عامل برتري شما نسبت به ديگر رقبايتان، اطلاعاتي است كه شما در اختيار مشتريانتان قرار مي‌دهيد. بهتر است اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را نيز در اختيار افراد قرار دهيد تا با خيالي آسوده به خريد بپردازند.

نكاتي درباره طراحي بروشور در مشهد

در زير به برخي از مهم‌ترين نكاتي كه در خصوص طراحي بروشور به شما كمك خواهد كرد، اشاره مي‌كنيم.

در نظر گرفتن مخاطبين هدف

براي طراحي سايت، پيج اينستاگرام، كاتالوگ و بروشور بايد مخاطبين هدف خود را در نظر داشته باشيد. هدف شما از تبليغات، جلب نظر كدام دسته از افراد است. محصول شما مرتبط با كدام قشر بوده و مشتريان شما چه كساني مي‌باشند. پاسخ به تمامي اين سؤالات مي‌تواند در طراحي يك بروشور مناسب براي كسب‌وكار شما مؤثر باشد.

اگر شما صاحب مشاغلي همچون فروش آهن‌آلات، قطعات خودرو و يا لوازم صوتي هستيد، مخاطبين هدف شما عموماً از قشر آقايان مي‌باشند و بايد در طراحي بروشور در مشهد ،طرحي را ايجاد كنيد كه بتواند نظر اين قشر را جذب نمايد. اما اگر شما ارائه‌كننده محصولات و يا خدمات آرايشي و بهداشتي هستيد، عمده مخاطبين و مشتريان شما بانوان مي‌باشند. در نتيجه استفاده از رنگ‌هايي شادتر و طرح‌هايي با لطافت بيشتر مي‌تواند نظر مشتريانتان را جلب نمايد. شما نمي‌توانيد از يك طرح براي طراحي بروشور محصولات مختلف استفاده كنيد. اين كار، تمامي زحمات شما را به باد داده و نتيجه مثبتي در پي نخواهد داشت.

طراحي بروشور در مشهد

خلاقيت راز جذابيت

براي طراحي بروشور از خلاقيت خود استفاده كنيد. قوانين موجود را بشكنيد و كارهاي تكراري انجام ندهيد. به صورت معمول در طراحي بروشور مطالب از سمت راست به چپ و از بالا به پايين نوشته مي‌شود اما شما مي‌توانيد با نوشتن برخي از مطالب به صورت كج توجه مخاطبينتان را جلب كنيد. استفاده از اشكال خاص هندسي در طراحي بروشور مي‌تواند جاذبه‌اي براي محصول شما باشد. نگذاريد بروشور شما تنها يك‌تكه كاغذ باشد. شما مي‌توانيد طرحي مانند گل را در وسط بروشور قرار دهيد كه افراد بلافاصله پس از باز كردن بروشور آن را ببينند. اين عمل موجب خواهد شد تا مطالب شما براي فرد جذاب‌تر به نظر رسيده و رغبت بيشتري براي نگه‌داشتن بروشور ايجاد شود.

استفاده از شكل‌هاي ساده

سعي كنيد در طراحي بروشور در مهد از طرح‌هاي ساده و كاربردي استفاده نماييد. برش‌هاي زيبا بر روي بروشور جنبه زيباشناسي كار شما را بالا خواهد برد. از شيوه‌هاي جديد براي تا كردن بروشور استفاده كنيد و خود را از قيد و بند كارهاي تكراري رها كنيد. شما مي‌توانيد از شيوه تا كردن بروشور به عنوان يك عنصر گرافيكي استفاده كنيد. به عنوان مثال شيوه تا كردن مثلثي همراه با نوشتن قسمت‌هاي مهمي از متن مي‌تواند جلب‌توجه كرده و شيوه بازاريابي خوبي باشد.

استفاده از اجسام مختلف

يكي از روش‌هايي كه مي‌تواند بسيار در عرضه محصولات شما مفيد باشد، قرار دادن مقداري از محصول است. به عنوان مثال اگر شما فروشنده رنگ هستيد، مي‌توانيد از عناصري همچون پارچه براي نشان دادن رنگ محصول استفاده كنيد. در طراحي بروشور در مشهد، قرار دادن تكه‌اي مو مصنوعي براي رنگ مو، يك سي دي براي نشان آموزش و ارائه ديگر محصولات يا چند دانه كشمش براي نشان دادن كيفيت خشكبار مي‌تواند برند شما را بيش از پيش مشهور نمايد.

طراحي بروشور

رنگ را فراموش نكنيد

رنگ‌ها يكي از مهم‌ترين المان‌ها در طراحي بروشور هستند. بهتر است از رنگ‌هاي جذاب براي اين كار استفاده كنيد. اگر مخاطبين شما اكثراً از بانوان هستند، بهتر است از رنگ‌هايي مانند سفيد، بنفش، صورتي و طلايي استفاده كنيد. اما اگر مخاطبين هدف شما بيشتر از آقايان هستند، پيشنهاد مي‌شود رنگ‌هاي مشكي، آبي و طوسي را مدنظر قرار دهيد. در صورتي كه مي‌خواهيد با اين كار نظر كودكان را جلب كنيد بهتر است بجاي استفاده از متن، بيشتر تصاوير را مدنظر قرار داده و از رنگ‌هاي شاد بهره ببريد. توجه به سن، جنس و شخصيت مخاطبانتان مي‌تواند در طراحي بروشور در مشهد تأثير زيادي داشته باشد به همين دليل نيز در ابتداي امر، مشخص كنيد كه مي‌خواهيد اين بروشور به دست چه كساني برسد.

پرسپكتيو، طرحي جالب

شما مي‌توانيد براي افزايش زيبايي و جذابيت بروشورهاي خود از روش عمق دادن به آن‌ها استفاده كنيد. يكي از روش‌هايي كه مي‌تواند طرح شما را به طرحي خاص تبديل كند، استفاده از پرسپكتيو است. هيچ اجباري نيست كه شما در فضايي كاملاً مسطح تصوير كارهايتان را به نمايش بگذاريد. مرزها را جابجا كنيد. پادشاه قلمرو ذهن خلاق خود باشيد. جذابيت را به كالبد كارهاي خود بدميد و بازاريابي خود را زنده كنيد. عمق دادن به بروشور طرحي جديد است كه مي‌توانيد با استفاده از آن خاص بودن خود را به رخ بكشيد. بگذاريد همه بدانند شما در تمامي امور حتي در طراحي بروشور در مشهد بهترين هستيد.

طراحي بروشور

بررسي انواع بروشور

بروشورها داراي انواع مختلفي بوده كه هريك مناسب براي امري است. در زير به برخي از مهم‌ترين آن‌ها اشاره‌شده و كاربرد آن را بررسي خواهيم نمود.

بروشورهاي پستي

اين بروشورها كه بهترين نوع بروشور براي معرفي كالاي جديد به شمار مي‌روند، به اين دليل نام‌گذاري شده‌اند كه شما مي‌توانيد با استفاده از پست و ديگر روش‌ها آن‌ها را به دست افراد مختلف رسانيده و بازاريابي گسترده‌اي داشته باشيد. شما با اين روش مي‌توانيد توجه افرادي زيادي را به سمت كسب‌وكار خود جلب نماييد. اگر تعداد مخاطبين هدف شما مشخص بوده و فعاليت شما مربوط به قشر خاصي از جامعه است، شما مي‌توانيد با در نظر گرفتن هداياي كوچك و به‌نوعي اشانتيون، محصول خود را بهتر و بيشتر معرفي نماييد. بهتر است از اين نوع بروشور براي معرفي كلي شركت و كسب‌وكار استفاده نكنيد. اين نوع بروشور براي معرفي امور جزئي از جمله كالاهاي جديد كاربرد دارد.

چگونه مي توانيم در كمترين زمان ممكن يك تيم ديجيتال ماركتينگ داشته باشيم؟

اگر بخواهيم يك تيم  بازاريابي ديجيتال و يا همان ديجيتال ماركتينگ داشته باشيم تا شاهد رشد و پيشرفت چشمگيري در كسب و كارمان باشيم بايد بدانيم يك تيم ديجيتال ماركتينگ به چه عناصري نياز دارد.

  1. مدير و استراتژيست آژانس ديجيتال ماركتينگ ؛ مسلما هسته ي مركزي هر تيم ديجيتال ماركتينگي، تئوريسين آن تيم است.
  2. كارشناس سئو؛ اغراق نيست اگر بگوييم بخش زيادي از تفاوت بين تيم هاي ديجيتال ماركتينگ موفق و تيم هايي كه چندان كارايي بالايي ندارند، مربوط به كارشناسان سئو آن تيم مي شود.
  3. كارشناس محتوا؛ توليد كنندگان محتواي هر تيمي نيز مانند سئوكاران، از عناصر كليدي تيم هستند.
  4. كارشناس شبكه هاي اجتماعي و…
 

ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد

۱۲۵ بازديد

مي‌دانيد در دنياي امروزي به دليل مشكلاتي كه مردم در كشور دارند سرانه مطالعه خيلي پايين است و بهترين روش براي تبليغات، كسب و كار، اجناس و توليدات خود استفاده از تيزرهاي تبليغاتي به روش‌هاي مختلف، استفاده از ويديوهاي تبليغاتي، تبليغات مجازي، بيلبوردها، استرابورد، ساخت موشن گرافيك و طراحي‌هاي گرافيكي است. اگر آن ها با توجه به نياز مخاطبان و شناخت آنها ساخته شود، مي‌تواند اثرگذاري خيلي زيادي داشته باشد. تيزرهاي تبليغاتي در دنياي امروز به صورت غير مستقيم به مخاطبان خود القا مي‌كنند كه چه لباسي بپوشند، چه چيزي بخورند، چه آهنگي گوش دهند و به طور كلي چه سبكي زندگي نمايند. امروزه از آن جايي كه تيزرهاي تبليغاتي تاثير بسيار زيادي در فروش كالاها دارند، تعداد شركت‌هايي كه به ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد مي‌پردازند رو به افزايش است. اولين برخوردي كه مشتريان با شركت شما دارند، همين تيزرهاي تبليغاتي است، پس بايد بسيار باكيفيت و عالي باشند تا ذهنيت مناسبي از شركت شما در ذهن مشتري و بيننده ايجاد شود.

ساخت تيزر تبليغاتي

از آنجا كه ويديوهاي تبليغاتي تاثيرگذاري بيشتري دارند و توسط بيننده راحت‌تر درك مي‌شوند، اكثر كسب و كارهاي موفق براي تبليغ محصولات خود از تيزر استفاده مي‌كنند.

تيزر به رفتاري گفته مي‌شود كه با نمايش درباره يك موضوع حس كنجكاوي بيننده را تحريك كند. تيزهاي تبليغاتي به دليل اينكه از هزينه‌هاي بالايي برخوردار است، بايد در ساخت آن ها خلاق بود و در نمايش آنها نوآوري را در نظر گرفت.

كساني كه تيزر تبليغاتي مي‌سازند، مي‌دانند كه اين كار ساده و سهل نيست و بايد سازندگان آن داراي مهارت و دانش كافي در اين زمينه باشند.

تيزرهاي ساخته شده مناسب را مي‌توانيد در تلويزيون، نمايشگاه‌ها، مانيتورها، كنفرانس‌ها، سمينارها، سالن‌ها انتظار، اينستاگرام و تلگرام و غيره تبليغ كرد و به نمايش گذاشت. اين كار مي‌تواند در كسب و كار افراد نتيجه مطلوب و خوبي داشته باشد. براي ساخت تيزر تبليغاتي مناسب نوع تبليغ، هدف و پيام تبليغ مشخص باشد زيرا يك تبليغ مناسب مي‌تواند رابطه بين توليدكنندگان و مخاطبان باشد. پس بر همين اساس تبليغات بايد داراي هدف باشند و با استفاده از يك رسانه مناسب بتوانيم تاثيرپذيري آنها را بيشتر كنيم.

ساخت تيزر تبليغات

تبليغات هدفمند تبليغاتي هستند كه با برنامه‌ريزي انجام شوند. يكي از اركان اصلي و اساسي بازاريابي و جذب مشتري ساخت تيزرهاي تبليغاتي جذاب و منحصر به فرد است. برخي از تيزرهاي تبليغاتي با وجود هزينه ها بسيار بالا با شكست مواجه مي‌شوند. يكي از دلايل اين موضوع اين است كه آنها كپي برداري از نمونه‌هاي خارجي است. نكته مهم در ساخت تيزر‌هاي تبليغاتي بكر بودن آنها است.

ساخت تيزرهاي تبليغاتي در مشهد معمولا داراي سه مرحله پيش از توليد، توليد و پس از توليد مي‌باشند. در مرحله پيش توليد معمولا درباره مسائلي مانند داستان و محتوا تيزر، لوكيشن فيلم برداري، ميزان بودجه مورد نظر، انتخاب بازيگران و ساير دست اندركاران تصميم‌گيري مي‌شود. مرحله توليد زمان فيلم‌برداري تيزر است. در مرحله پس از توليد نيز فعاليت‌هايي مانند تدوين، صداگذاري، انتخاب موسيقي و جلوه‌هاي ويژه انجام مي‌شود.

مي‌دانيم كه تبليغات در توسعه فروش كالاها تاثير مستقيم و به سزايي دارد. به همين جهت صاحبان صنايع در برنامه‌ريزي كاري خود هميشه مبلغي را براي تبليغ كالاها و توليدات خود در نظر مي‌گيرند. استفاده از تيزرهاي تبليغاتي يكي از مهم‌ترين و موثرترين روش‌هاي تبليغاتي است كه صاحبان صنايع از تيزرهاي تبليغاتي براي معرفي توليدات خود استفاده مي‌كنند. از اين جهت صنعت تبليغات يكي از مهم ترين صنايع در دنياي امروزي شده‌ است. به همين جهت مراكز آموزشي زيادي در مشهد براي برگزاري دوره‌هاي ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد برقرار مي‌شود.

تيزرهايي مي‌توانند موفق باشند كه داراي خلاقيت و از اجراي مناسبي نيز برخوردار باشند.

تيزرها مي‌توانند يك يا چند پيام را به بيننده برسانند. در تيزرهاي چند پيامي بايد ماهيت پيام را در نظر بگيريم و با توجه به آن ها سناريويي خلاق براي آن ها بسازيم. براي ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد قالب‌هاي گوناگوني وجود دارد كه با توجه به نوع محصول و كالا و شركت‌هاي مختلف مي‌توان از آن ها استفاده كرد. يعني بعضي از تيزرها داراي يك قالب مشخص يا بعضي از آن ها داراي چندين قالب به هم مرتبط هستند.

ساخت تيزر تبليغات

در ساخت يك تيزر تبليغاتي در مشهد بايد هدف خود را مشخص كنيد. مخاطبانتان را بشناسيد و بعد به ساخت تيزر اقدام كنيد. كه بهتر است تيزر ظاهري جذاب و خلاق داشته باشد. به شما پيشنهاد مي‌شود كه تيزرهاي ساخته شده ابتدا براي تعداد محدودي به نمايش گذاشته شود تا اشكالات و معايب آن مشخص و برطرف گردد و بعد براي عموم به نمايش درآيد.

تيزرهاي تبليغاتي خلاق مي‌تواند مشتريان زيادي را به خود جذب نمايد. زمان استاندارد براي تيزرهاي تبليغاتي 15 تا 50 ثانيه است و سازندگان بهتر است كه كوشش كنند با ساخت يك داستان هدف‌دار و تصاوير زيبا و تاثيرگذار و داراي اصول گرافيكي پيام خود را در كوتاه‌ترين زمان به مخاطب منتقل كنند. اگر زمان تيزر بيش از حد طولاني باشد موجب خستگي بيننده مي‌شود و از اثرگذاري آن مي‌كاهد. همچنين اگر بيش از حد كوتاه باشد، اصل هدف و مطلب به درستي به بيننده انتقال پيدا نمي‌كند.

يك تيزر تبليغاتي اگر با توجه به اصول فيلم سازي و با شماخت كامل مخاطبان خود ساخته شود، بدون شك تاثير بسيار شگرف و فراواني بر پيش برد اهداف شركت و سازمان مورد نظر دارد.

انواع تيزرهاي تبليغاتي

تيزرهاي توضيح دهنده:

در اين نوع تيزر بايد تمامي ويژگي‌هاي محصول و وظايف شركت به طور كامل توضيح داده شود، به طوري هيچ گونه سوالي در ذهن بيننده بدون پاسخ نماند.

تيزرهاي تبليغاتي:

اين نوع تيزرها بايد به گونه‌اي ميخكوب كننده باشند و مخاطب را تحريك به استفاده از آن محصول نمايد.

تيزرهاي اينفوگرافيك:

در اين نوع تيزر شما بايد از يك روش خلاقانه و فانتزي براي تبليغ محصول خود استفاده نماييد.

تيزرهاي كارتوني:

تيزرهاي كارتوني فقط مختص كودكان نيست. شما مي توانيد با استفاده از اين نوع تيزر هدف و ايده اصلي خود را به مخاطبان انتقال دهيد.

اهميت تبليغات محيطي در مشهد

۱۰۸ بازديد

تبليغات محيطي در مشهد، تبليغ در هر فضايي كه مشتري شما در آنجا بيشترين حضور را دارد، مي‌تواند وجود داشته باشد. تبليغات شما درآن محيط بايد به گونه‌اي باشد كه بيشترين درگيري را براي ذهن مخاطب ايجاد كرده و در خاطر او بماند. مي‌خواهيد بدانيد چگونه تبليغاتي انجام دهيد كه در ذهن‌ها باقي بماند؟ بايد تبليغاتتان را به ‌گونه‌اي كه كمتر ديده شده و با يك طراحي‌ متفاوت در هرمكاني قرار دهيد. تبليغات محيطي پيام شما را به‌صورت ساده اما پرقدرت انتقال مي‌دهد. كليد موفقيت در تبليغات محيطي اين است كه مكان و فرمت مناسب براي تبليغ را پيدا كرده و آن‌ را با پيامي تاثيرگذار منتشر كنيد. در اين مقاله به شما براي ساخت موثرترين تبليغات محيطي كمك خواهيم كرد.

تبليغات محيطي

چرا تبليغات محيطي در مشهد انجام دهيد؟

رسانه‌هاي محيطي به عنوان يك عامل مهم در تبليغات، به‌سرعت در حال توسعه هستند. در اينجا به پنج دليل اشاره مي‌كنيم كه چرا اين نوع از تبليغات را در برنامه بازاريابيتان بايد قراردهيد.

1- زمينه تبليغات گسترده‌اي را فراهم مي‌كند.

شما مي‌توانيد براي معرفي برند خود از هر فضايي استفاده كنيد. اگر شما اولين كسي هستيد كه دريك محيط خاص تبليغ مي‌كنيد، يك تجربه جديد براي مخاطبين هدف خود ايجاد مي‌كنيد كه احتمالا تاثيري ماندگار بر آن‌ها مي‌گذارد.

2- تاثيرگذاري بيشتر با تبليغات متفاوت

تبليغات محيطي در مشهد به برندها اين اجازه را مي‌دهد تا يكنواختي‌ در تبليغات را از بين ببرند. براي مثال اگر مي‌خواهيد در يك روزنامه يا مجله تبليغ كنيد، مخاطبين هدف شما هم‌زمان با بيست آگهي چاپي مشابه مواجه هستند. تبليغ كردن به‌ اين شكل اشباع است و توجه مخاطبان را جلب نمي‌كند. رسانه‌هاي محيطي به شما اين امكان را مي‌دهد كه عجيب و غافل‌گيركننده تبليغات كنيد تا هيچكس نتواند شما را ناديده بگيرد و در يادها بمانيد.

تبليغات محيطي

3- يك تجربه جديد براي مخاطب خلق كنيد.

اين نوع تبليغات به دليل ماهيت خلاق وغيرمرسومي كه مي‌توانند داشته باشند، توانايي جلب توجه دارند. تبليغات محيطي در مشهد امكان استفاده و تركيب عناصر مختلف براي تبليغ را فراهم مي‌كند. اين روش بسيار موثر است زيرا مخاطبان هدف شما ارتباطي شخصي‌تر با برند شما برقرار مي‌كنند.

4- تبليغات را در محيط نزديك به كسب وكارتان انجام دهيد.

يك تبليغات محيطي قوي و جذاب در نزديكي محل فروشگاهتان مي‌تواند باعث شود تا مخاطبان سريع اقدام به بازديد از فروشگاهتان كنند. زماني كه تبليغات محيطي هيجان انگيز يا عجيب برندتان را در نزديكي فروشگاهتان انجام مي‌دهيد، بين زماني كه مخاطب تبليغتان را مي‌بيند تا زماني كه براي بازديد از فروشگاهتان مي‌آيد، فاصله‌ نمي‌افتد و اين باعث مي‌شود كه فراموش نشويد.

5- با بودجه كم هم مي‌توانيد نتيجه بگيريد.

در نهايت وقتي‌كه زمان به بررسي هزينه‌ها مي‌رسد، تبليغات محيطي در مشهد بسيار انعطاف‌پذير است. هزينه تبليغات محيطي به‌شدت وابسته به نوع رسانه و محلي است كه شما براي تبليغاتتان انتخاب مي‌كنيد. با بودجه‌اي متوسط و مقداري بررسي و خلاقيت مي‌توانيد تبليغاتي باكيفيت و تاثيرگذار ايجاد كنيد. مثلا؛ برندهايي با بودجه‌هاي كم مي‌توانند از تبليغات محيطي كه به‌صورت چاپي هستند استفاده كنند. مانند تبليغ كلاس يوگا در عكس زير:

دراين بخش متوجه شديد كه  تبليغات محيطي مي‌تواند غافلگيركننده، بامزه يا تعجب‌آور باشد. پس دست به‌كار شويد و تبليغاتي محيطي خلاقانه براي برندتان طراحي كنيد.

چگونه برنامه تبليغات محيطي‌تان را بچينيد؟

براي توليد تبليغات محيطي تاثيرگذار در مشهد بهتر است ابتدا نگاهي به برند‌هاي موفق دنيا و تبليغات محيطي جذابشان بيندازيد و با بررسي آن‌ها ايده‌هايي نو و خلاقانه كسب كنيد. براي بازاريابي و تجارتي موفق لازم است به‌روز باشيد.

تبليغات چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟

1- سرگرم كننده باشد.

از محصول يك شركت ديگر نيز مي‌توان استفاده كرد.

بياييد فكر كنيد تبليغات محيطي يك بازار رقابتي است و شما مي‌خواهيد خلاق باشيد. بازاريابي محتوايي از طريق محيط مي‌تواند به‌شدت سرگرم كننده باشد. به ‌ياد داشته باشيد كه مردم به دنبال سرگرمي هستند، به‌عنوان مثال مي‌دانيد فضاي مجازي چقدر مخاطب دارد؟ دليل تعداد زياد مخاطب در فضاي مجازي جنبه سرگرمي آن است.

2- باعث ايجاد حس كنجكاوي در مخاطب شويد.

مي‌توانيد حس كنجكاوي مخاطبانتان را قلقلك دهيد. براي مثال يونيسف در يكي از خيابان‌هاي شلوغ دستگاه فروش آب كثيف قرارداد. به‌جاي انواع مختلف سودا ۸ نوع از بيماري‌هاي موجود در آب كثيف را ارائه مي‌داد. مردم فقط يك دلار پرداخت مي‌كردند تا ببينند چه‌چيزي قرار است از اين دستگاه بيرون بيايد. سپس اين كمپين يك سوال از مخاطبان مي‌پرسيد: تشنه‌اي؟ ميليون‌ها انسان در سراسر جهان وجود دارند كه دسترسي به آب تميز ندارند. ۴۲۰۰ كودك هرروزه به‌دليل بيماري‌هاي موجود در آب مي‌ميرند پس به تأمين آب آشاميدني سالم براي كشور‌هاي درحال توسعه كمك كن.

يك فروشگاه مواد غذايي در چين نمايشي عظيم با استفاده از اسكيت‌بازهاي حرفه‌اي و ساخت تخم مرغ‌ها و مواد خوراكي هيجان‌انگيز و غول پيكر در خارج از فروشگاه به‌راه انداخت. بعد از آن با افزايش فروش بيست درصدي آن محصولات مواجه شد سپس اين كار را در ساير فروشگاهايش نيز انجام داد.

3- احساسات مخاطب را تحريك كند.

تكنيك مهم ديگر، برانگيختن احساسات مخاطبان است. عواطف در ارتباطات و اثربخشي تبليغات بسيار تأثيرگذاراست. سگ‌ها، بچه‌ها و حتي مدل‌هاي جذاب مواردي هستند كه شما اغلب در تبليغات مي‌بينيد. بايد بدانيد كه همه اين‌ها در ايجاد واكنشي احساسي از سمت مخاطب موثرهستند. شما مي‌توانيد از هرچيزي كه مخاطبانتان با آن ارتباط برقرار كرده و واكنش احساسي نشان مي‌دهند استفاده كنيد.

4- واسطه قرار دادن يك محصول براي تبليغ محصولي ديگر

براي تبليغ محصولتان، مي‌توانيد محصولي ديگر را واسطه قرار دهيد. به‌عنوان مثال شركت كولگيت معمولاً نمونه‌هاي كوچكي از محصولاتش را در رويدادهاي سالانه مانند “ماه سلامت دهاني” بين مشتريانش به خصوص كودكان پخش مي‌كرد. اين روش نتايج قدرتمندي نداشت چون اغلب مشتريان آن را فراموش مي‌كردند.

براي همين شركت روش متفاوتي را امتحان كرد. به جاي دادن نمونه‌هاي محصول، بستني و شكلات به مردم داده شد البته چوب بستني‌ها و آبنبات‌ها پيغام‌هاي پنهان داشت. هنگامي كه مصرف‌كنندگان آبنبات يا بستني را مي‌خوردند به پيغامي روي چوب آبنبات مي‌رسيدند كه به شكل مسواك بود و با لوگوي برند كولگيت نوشته بود ‘فراموش نكنيد’.

اين نمونه نشان مي‌دهد كه براي رساندن پيام خود و در يادماندن نيازي نيست حتما در مقياس و ابعادي بزرگ تبليغ كنيد.

كمپين ديجيتال ماركتينگ همان استراتژي ديجيتال ماركتينگ است؟! خير؛ كمپين ديجيتال ماركتينگ شما پايه و بناي استراتژي شماست!!

براي درك جمله ي بالا، بايد مفهوم هر كدام از دو واژه ي كمپين و استراتژي را به خوبي درك كنيد؛ استراتژي به معناي وجود يك نقشه ي راه براي رسيدن به يك هدف مطلوب است، لزوما قرار نيست حتما استراتژي هاي پرهزينه و دشوار را براي كار خود تعريف كنيد، همين كه استراتژي قدرتمند و كارآمدي را براي ادامه ي راه پيش گرفتيد، شما نيمي از مسير را طي كرده ايد و اما كمپين ديجيتال ماركتينگ چيست!؟

كمپين ديجيتال ماركتينگ شما اقداماتي در استراتژي شماست كه به شما كمك كند تا سريع تر به آن هدف مطلوب دست يابيد.

اهميت تبليغات محيطي در مشهد

۱۰۹ بازديد

تبليغات محيطي در مشهد، تبليغ در هر فضايي كه مشتري شما در آنجا بيشترين حضور را دارد، مي‌تواند وجود داشته باشد. تبليغات شما درآن محيط بايد به گونه‌اي باشد كه بيشترين درگيري را براي ذهن مخاطب ايجاد كرده و در خاطر او بماند. مي‌خواهيد بدانيد چگونه تبليغاتي انجام دهيد كه در ذهن‌ها باقي بماند؟ بايد تبليغاتتان را به ‌گونه‌اي كه كمتر ديده شده و با يك طراحي‌ متفاوت در هرمكاني قرار دهيد. تبليغات محيطي پيام شما را به‌صورت ساده اما پرقدرت انتقال مي‌دهد. كليد موفقيت در تبليغات محيطي اين است كه مكان و فرمت مناسب براي تبليغ را پيدا كرده و آن‌ را با پيامي تاثيرگذار منتشر كنيد. در اين مقاله به شما براي ساخت موثرترين تبليغات محيطي كمك خواهيم كرد.

تبليغات محيطي

چرا تبليغات محيطي در مشهد انجام دهيد؟

رسانه‌هاي محيطي به عنوان يك عامل مهم در تبليغات، به‌سرعت در حال توسعه هستند. در اينجا به پنج دليل اشاره مي‌كنيم كه چرا اين نوع از تبليغات را در برنامه بازاريابيتان بايد قراردهيد.

1- زمينه تبليغات گسترده‌اي را فراهم مي‌كند.

شما مي‌توانيد براي معرفي برند خود از هر فضايي استفاده كنيد. اگر شما اولين كسي هستيد كه دريك محيط خاص تبليغ مي‌كنيد، يك تجربه جديد براي مخاطبين هدف خود ايجاد مي‌كنيد كه احتمالا تاثيري ماندگار بر آن‌ها مي‌گذارد.

2- تاثيرگذاري بيشتر با تبليغات متفاوت

تبليغات محيطي در مشهد به برندها اين اجازه را مي‌دهد تا يكنواختي‌ در تبليغات را از بين ببرند. براي مثال اگر مي‌خواهيد در يك روزنامه يا مجله تبليغ كنيد، مخاطبين هدف شما هم‌زمان با بيست آگهي چاپي مشابه مواجه هستند. تبليغ كردن به‌ اين شكل اشباع است و توجه مخاطبان را جلب نمي‌كند. رسانه‌هاي محيطي به شما اين امكان را مي‌دهد كه عجيب و غافل‌گيركننده تبليغات كنيد تا هيچكس نتواند شما را ناديده بگيرد و در يادها بمانيد.

تبليغات محيطي

3- يك تجربه جديد براي مخاطب خلق كنيد.

اين نوع تبليغات به دليل ماهيت خلاق وغيرمرسومي كه مي‌توانند داشته باشند، توانايي جلب توجه دارند. تبليغات محيطي در مشهد امكان استفاده و تركيب عناصر مختلف براي تبليغ را فراهم مي‌كند. اين روش بسيار موثر است زيرا مخاطبان هدف شما ارتباطي شخصي‌تر با برند شما برقرار مي‌كنند.

4- تبليغات را در محيط نزديك به كسب وكارتان انجام دهيد.

يك تبليغات محيطي قوي و جذاب در نزديكي محل فروشگاهتان مي‌تواند باعث شود تا مخاطبان سريع اقدام به بازديد از فروشگاهتان كنند. زماني كه تبليغات محيطي هيجان انگيز يا عجيب برندتان را در نزديكي فروشگاهتان انجام مي‌دهيد، بين زماني كه مخاطب تبليغتان را مي‌بيند تا زماني كه براي بازديد از فروشگاهتان مي‌آيد، فاصله‌ نمي‌افتد و اين باعث مي‌شود كه فراموش نشويد.

5- با بودجه كم هم مي‌توانيد نتيجه بگيريد.

در نهايت وقتي‌كه زمان به بررسي هزينه‌ها مي‌رسد، تبليغات محيطي در مشهد بسيار انعطاف‌پذير است. هزينه تبليغات محيطي به‌شدت وابسته به نوع رسانه و محلي است كه شما براي تبليغاتتان انتخاب مي‌كنيد. با بودجه‌اي متوسط و مقداري بررسي و خلاقيت مي‌توانيد تبليغاتي باكيفيت و تاثيرگذار ايجاد كنيد. مثلا؛ برندهايي با بودجه‌هاي كم مي‌توانند از تبليغات محيطي كه به‌صورت چاپي هستند استفاده كنند. مانند تبليغ كلاس يوگا در عكس زير:

دراين بخش متوجه شديد كه  تبليغات محيطي مي‌تواند غافلگيركننده، بامزه يا تعجب‌آور باشد. پس دست به‌كار شويد و تبليغاتي محيطي خلاقانه براي برندتان طراحي كنيد.

چگونه برنامه تبليغات محيطي‌تان را بچينيد؟

براي توليد تبليغات محيطي تاثيرگذار در مشهد بهتر است ابتدا نگاهي به برند‌هاي موفق دنيا و تبليغات محيطي جذابشان بيندازيد و با بررسي آن‌ها ايده‌هايي نو و خلاقانه كسب كنيد. براي بازاريابي و تجارتي موفق لازم است به‌روز باشيد.

تبليغات چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟

1- سرگرم كننده باشد.

از محصول يك شركت ديگر نيز مي‌توان استفاده كرد.

بياييد فكر كنيد تبليغات محيطي يك بازار رقابتي است و شما مي‌خواهيد خلاق باشيد. بازاريابي محتوايي از طريق محيط مي‌تواند به‌شدت سرگرم كننده باشد. به ‌ياد داشته باشيد كه مردم به دنبال سرگرمي هستند، به‌عنوان مثال مي‌دانيد فضاي مجازي چقدر مخاطب دارد؟ دليل تعداد زياد مخاطب در فضاي مجازي جنبه سرگرمي آن است.

2- باعث ايجاد حس كنجكاوي در مخاطب شويد.

مي‌توانيد حس كنجكاوي مخاطبانتان را قلقلك دهيد. براي مثال يونيسف در يكي از خيابان‌هاي شلوغ دستگاه فروش آب كثيف قرارداد. به‌جاي انواع مختلف سودا ۸ نوع از بيماري‌هاي موجود در آب كثيف را ارائه مي‌داد. مردم فقط يك دلار پرداخت مي‌كردند تا ببينند چه‌چيزي قرار است از اين دستگاه بيرون بيايد. سپس اين كمپين يك سوال از مخاطبان مي‌پرسيد: تشنه‌اي؟ ميليون‌ها انسان در سراسر جهان وجود دارند كه دسترسي به آب تميز ندارند. ۴۲۰۰ كودك هرروزه به‌دليل بيماري‌هاي موجود در آب مي‌ميرند پس به تأمين آب آشاميدني سالم براي كشور‌هاي درحال توسعه كمك كن.

يك فروشگاه مواد غذايي در چين نمايشي عظيم با استفاده از اسكيت‌بازهاي حرفه‌اي و ساخت تخم مرغ‌ها و مواد خوراكي هيجان‌انگيز و غول پيكر در خارج از فروشگاه به‌راه انداخت. بعد از آن با افزايش فروش بيست درصدي آن محصولات مواجه شد سپس اين كار را در ساير فروشگاهايش نيز انجام داد.

3- احساسات مخاطب را تحريك كند.

تكنيك مهم ديگر، برانگيختن احساسات مخاطبان است. عواطف در ارتباطات و اثربخشي تبليغات بسيار تأثيرگذاراست. سگ‌ها، بچه‌ها و حتي مدل‌هاي جذاب مواردي هستند كه شما اغلب در تبليغات مي‌بينيد. بايد بدانيد كه همه اين‌ها در ايجاد واكنشي احساسي از سمت مخاطب موثرهستند. شما مي‌توانيد از هرچيزي كه مخاطبانتان با آن ارتباط برقرار كرده و واكنش احساسي نشان مي‌دهند استفاده كنيد.

4- واسطه قرار دادن يك محصول براي تبليغ محصولي ديگر

براي تبليغ محصولتان، مي‌توانيد محصولي ديگر را واسطه قرار دهيد. به‌عنوان مثال شركت كولگيت معمولاً نمونه‌هاي كوچكي از محصولاتش را در رويدادهاي سالانه مانند “ماه سلامت دهاني” بين مشتريانش به خصوص كودكان پخش مي‌كرد. اين روش نتايج قدرتمندي نداشت چون اغلب مشتريان آن را فراموش مي‌كردند.

براي همين شركت روش متفاوتي را امتحان كرد. به جاي دادن نمونه‌هاي محصول، بستني و شكلات به مردم داده شد البته چوب بستني‌ها و آبنبات‌ها پيغام‌هاي پنهان داشت. هنگامي كه مصرف‌كنندگان آبنبات يا بستني را مي‌خوردند به پيغامي روي چوب آبنبات مي‌رسيدند كه به شكل مسواك بود و با لوگوي برند كولگيت نوشته بود ‘فراموش نكنيد’.

اين نمونه نشان مي‌دهد كه براي رساندن پيام خود و در يادماندن نيازي نيست حتما در مقياس و ابعادي بزرگ تبليغ كنيد.

كمپين ديجيتال ماركتينگ همان استراتژي ديجيتال ماركتينگ است؟! خير؛ كمپين ديجيتال ماركتينگ شما پايه و بناي استراتژي شماست!!

براي درك جمله ي بالا، بايد مفهوم هر كدام از دو واژه ي كمپين و استراتژي را به خوبي درك كنيد؛ استراتژي به معناي وجود يك نقشه ي راه براي رسيدن به يك هدف مطلوب است، لزوما قرار نيست حتما استراتژي هاي پرهزينه و دشوار را براي كار خود تعريف كنيد، همين كه استراتژي قدرتمند و كارآمدي را براي ادامه ي راه پيش گرفتيد، شما نيمي از مسير را طي كرده ايد و اما كمپين ديجيتال ماركتينگ چيست!؟

كمپين ديجيتال ماركتينگ شما اقداماتي در استراتژي شماست كه به شما كمك كند تا سريع تر به آن هدف مطلوب دست يابيد.

همه‌ي آنچه كه بايد درباره طراحي لوگو در مشهد بدانيد

۹۲ بازديد

از ابتداي زندگي بشر تا كنون انسان براي رفع نياز و رساندن منظور و هدف خود به ديگران، از اشكال و طرح‎‌هاي مختلفي استفاده كرده است. همانطوركه انسان‌هاي اوليه با طراحي روي سنگ و ديوار غارها، ارتباط برقرار كرده و مفاهيم را به يكديگر انتقال مي‌داده‌اند، امروزه نيز نوع جديدي از اين برقراري ارتباط و انتقال مفهوم در سطح جهاني، انجام مي‌شود. شركت‌ها، مشاغل، كسب‌وكار‌هاي كوچك و بزرگ، سازمان‌ها، نهاد‌ها، ارگان‌ها و حتي مغازه‌ها و بوتيك‌هاي كوچك سطح شهر، براي شناساندن خود و كسب‌وكارهايشان به مردم و مخاطبان هدفشان، به طراحي لوگو روي آورده‌اند. و همين امر باعث شده است تا بازار طراحان گرافيك براي طراحي لوگو در مشهد ،بسيار پر رونق باشد. اما آيا مي‌توان طراحي لوگو را به هر كسي سپرد؟ آيا لوگو فقط يك نشان و لوگو ساده است؟ يا در كسب‌وكارها نقشي بيش ‌از اين بازي مي‌كند؟

باتوجه به اينكه متقاضيان طراحي لوگو در مشهد بالا رفته است، بر آن شديم تا نكاتي در رابطه با لوگو، انواع آن و لزوم داشتن لوگوي مخصوص را براي شما متقاضيان عزيز شرح دهيم. اگر متقاضي طراحي لوگو در مشهد هستيد، با ياراپلاس همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي درباره سفارش طراحي لوگو، كسب كنيد.

لوگو چيست و چه انواعي دارد؟

لوگو يا آرم، طرحي گرافيكي است كه از علائم، حروف و گاه تصوير تشكيل شده است. طراح لوگو، با چينش ويژه اين موارد در كنار هم، طرحي گاه خوانا و گاه ناخوانا براي نام‌هاي تجاري ايجاد مي‌كند و ويژگي اصلي لوگوي طراحي شده اين است كه كاملا متمايز از لوگوهاي ديگر و داراي مشخصه‌اي مخصوص به نام تجاري مورد نظر است.

لوگو در واقع طرحي جذاب و متمايز است كه هويت يك مجموعه، كالا يا خدمات مشخصي را بازنمايي مي‌كند. به هر جا كه نگاه كنيد، بي‌شك يك لوگو به چشم خواهد خورد. از لباس‌ها و اشيا گرفته تا پرچم‌ها و ارگان‌هاي نظامي، همه و همه داراي نشان خاصي هستند كه معرف كاربري و هويت آن‌ها است. لوگو بايد منحصر به فرد باشد و اين همان جيزي است كه هر نام تجاري از لوگوي خود انتظار دارد. طراحان گرافيگ ياراپلاس، براي طراحي لوگو در مشهد از سه ساختار استفاده مي‌كنند كه در ادامه هر كدام را شرح مي‌دهيم.

مزاياي طراحي كارت ويزيت در مشهد

مونوگرام

مونوگرام به روشي در طراحي لوگو گفته مي‌شود كه به دليل طولاني بودن نام تجاري مورد نظر، از حروف اول كلمات نام تجاري، براي طراحي لوگو استفاده مي‌شود. معمولا از اين حروف، با رعايت ترتيب قرارگيري آن‌ها در نام تجاري، استفاده مي‌كنند. از نمونه طراحي‌ به روش مونوگرام مي‌توان به لوگوي گوچي و ال جي اشار كرد. طراحان گروه ياراپلاس كه خدمات طراحي لوگو در مشهد را ارائه مي‌كنند، با ذوق هنري خود به اين حروف شكل و ظاهر هنري و جذاب خواهند بخشيد.

پيكتوگرام

اين نوع لوگو، شكلي است كه به نام، عرصه فعاليت و يا مفاهيم مرتبط با نام تجاري اشاره دارد. اين سبك لوگو تقريبا پرطرفدار‌ترين سبك طراحي لوگو در مشهد است. دليل آن نيز مشخص است، هميشه يك شكل ساده، راحت‌تر در ذهن ثبت مي‌شود و هر كسي با هر زباني، با نگاه كردن به لوگوي پيكتوگرام مي‌تواند با آن ارتباط برقرار كند. در اين روش ممكن است طراح، از نام برند در كنار شكل استفاده كند. اما تمركز بر روي طراحي شكل است و نه نام و حروف. نمونه‌اي از اين نوع طراحي لوگوي اپل، اينستاگرام، پوما و نايك است.

لوگوتايپ

اين نوع لوگو طرحي نوشتاري است. به اين صورت كه طراحان گرافيك در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس براي طراحي لوگو در مشهد ،لوگوي مورد نظر را با استفاده از فونت‌هاي مرسوم طراحي مي‌كنند. در واقع اين نوع لوگو، تركيبي از حروف يا كلمه‌ي مخفف شده‌اي است كه مرتبط با برند است. براي مثال مي‌توان به لوگوي شركت‌هاي گوگل و ياهو اشاره كرد. نوع ديگري از طراحي لوگو وجود دارد كه در اين دسته قرار مي‌گيرد. كه در آن، يك يا چند حرف از لوگو تغيير شكل داده مي‌شوند. به اين طراحي Letterform مي‌گويند. مثالي از اين نوع طراحي مي‌توان به لوگوي شركت‌هاي ناسا، آي بي ام يا شبكه اچ بي او اشاره كرد.

لوگوي تركيبي

اين نوع طراحي لوگو همانطور كه از اسمش پيدا است، تركيبي از روش‌هاي ديگر است و دست طراح در طراحي لوگو باز است و مي‌توان از هر روشي كه مناسب و جذاب به نظر برسد، استفاده كند. براي نمونه مي‌توان به لوگوي شركت‌هاي آديداس، بيك يا لوگوي باشگاه‌هاي فوتبال اشاره كرد.

چرا بايد براي نام تجاري برند خودمان لوگو داشته باشيم؟

وقتي همه عواملي ضروري در ايجاد يك تجارت در شهرمان را در نظر مي‌گيريد، طراحي لوگو در مشهد ،ممكن است به عنوان اولويت اصلي به نظر نرسد. اما در اصل بايد اينطور باشد! ممكن است اين زمزمه در ذهنتان تكرار شود كه «شايد اصلاً به لوگو احتياج نداريم». اما اين درست نيست. بي‌شك لوگو، يكي از بخش‌هاي جدايي ناپذير در مراحل ساخت نام تجاري موفق است. بنابراين، اگر نمي‌دانيد چرا يك لوگو اينقدر مهم است دلايلي كه ياراپلاس، بهترين تيم طراحي لوگو در مشهد، در ادامه توضيح مي‌دهد را به خوبي مطالعه كنيد.

جلب توجه

اين روزها با اين بازار رقابتي نفس گير، شما فقط چند ثانيه وقت داريد تا توجه مخاطبان را جلب كنيد. يك لوگوي جذاب مي‌تواند به سرعت توجه بينندگان را جلب كند و هويت اصلي شركت را با روشي جالب انتقال دهد.

تاثير اوليه قوي روي مخاطب

لوگو اولين معرف يك شركت براي مصرف‌كنندگان است و اگر به خوبي طراحي شود، مي‌تواند علاقه عموم را جلب كرده و آن‌ها را دعوت كند تا درباره شركت اطلاعات بيش‌تري كسب كنند. اگر اينطور نباشد، شما مشتريان را از دست خواهيد داد. لوگو، شركت شما را به عنوان يك برند قوي در فضايي حرفه‌اي معرفي مي‌كند.

طراحي لوگو

لوگو هويت برند شما است

واقعيت اين است كه طراحي لوگو، نه تنها بخشي از برندسازي شركت است، بلكه به عنوان پايه و اساس شركت نيز محسوب مي‌شود. رنگ ها، شكل‌‌ها و فونت‌ها با داستان شركت شما همخواني خواهند داشت، و لوگو مانند صحنه‌اي، اين داستان را روايت خواهد كرد. بعدها نيز از اين لوگو براي برندسازي استفاده خواهد شد. به طوري كه بر روي سربرگ‌ها، كارت‌ها، صفحات فرود، بسته بندي‌ها و فراخوان‌ها و … چاپ خواهد شد.

  • شما را به يادماندني مي‌كند: لوگوها نقطه شناسايي كسب‌وكارها هستند؛ آن‌ها نمادي هستند كه مشتريان براي شناختن نام تجاري شركتتان، استفاده مي‌كنند. در حالت ايده آل، همه مي‌خواهند كه مردم فوراً با نگاه كردن به لوگو، كاربري شركت را در ذهن خود ثبت كنند. از آنجايي كه يك لوگوي خوب، عنصري بصري و زيبايي‌شناختي است، باعث مي‌شود كه تصوير مثبتي از مارك شما، در ذهن مخاطب نقش ببندد. ياراپلاس متخصص طراحي لوگو در مشهد، با طراحي لوگوي جذاب براي كسب‌وكار شما، باعث خواهد شد، مخاطبان نام كسب‌وكار شما را هرگز فراموش نكنند.
  • رقابت بهتر: جراتكنيد با لوگوي جذاب، متفاوت به نظر برسيد، زيرا لوگوي شركت به مصرف‌كنندگان نشان مي‌دهد كه چرا تجارت شما بي‌نظير است. براي مثال: مطمئناً، ممكن است تعداد زيادي رقيب ديگر در شهر مشهد وجود داشته باشد، اما شما تنها شركتي خواهيد بود كه با طراحي لوگوي متفاوت و جذاب، افراد زيادي را به خود جذب مي‌كنيد. لوگو دريچه‌اي براي انتقال ارزش‌هاي شما است و به مصرف‌كنندگان نشان مي دهد كه چرا از رقبايتان بهتر هستيد. براي طراحي لوگو در مشهد، ياراپلاس مي‌تواند تمام انتظارات شما از يك لوگو در سطح رقابتي بالا را برطرف كند.
  • وفاداريبه برند را تقويت مي كند: با رشد برند، لوگوي شركت براي طيف گسترده‌اي از مصرف‌كنندگان آشنا خواهد بود، و اين آشنايي باعث مي‌شود، شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر بياييد. براي مثال: وقتي قصد خريد وسايل تمرين را داريد و ناگهان شلوار پياده‌روي نايك را مشاهده مي‌كنيد، فوراً آماده خريد هستيد. چرا؟ زيرا نايك برندي است كه به آن اعتماد داريد. اين اعتماد بر پايه همان لوگو ايجاد شده است و وفاداري به برند را در پي داشته است.

ويژگي‌هاي لوگوي جذاب

اينكه لوگو چقدر مهم است را با هم بررسي كرديم، قطعا اگر طراحي لوگو با خلاقيت همراه باشد، تاثير بيش‌تري بر روي اعتبار و محبوبيت برند خواهد گذاشت. در زير پنج ويژگي يك لوگوي عالي آورده شده است.

  1. ساده: لوگوهاي ساده همان‌هايي هستند كه افراد به محض ديدن، به راحتي آن‌ها را تشخيص مي‌دهند. برند‌هايي كه  مردم به راحتي آنان را به خاطر مي‌آورند. همان‌هايي هستند كه ساده‌ترين لوگوها را دارند.
  2. قابليت ارتقا: يك لوگوي عالي بايد به اندازه كافي منعطف باشد تا بتوان در صورت به روز رساني و يا تغيير با گذشت زمان، باز هم به نظر خوب برسد. اين تغييرات توسط اكثر شركت‌هاي بزرگ مانند گوگل انجام گرفته است.
  3. بهياد ماندني: يك لوگوي خوب بايد تأثيرگذار باشد. شما مي‌خواهيد توجه بيننده خود را جلب كنيد و تصويري از خود در ذهنش بجا بگذاريد. پس لوگو بايد به جذاب و تاثيرگذار باشد تا در يادها ثبت شود.
  4. همهكاره: از ويژگي‌هاي مهم يك لوگوي خوب اين است كه  در هر رسانه‌اي و با هر نوع مواد چاپي، خوب به نظر برسد.
  5. مرتبط: لوگو بايد مربوط به كسب‌وكار و هدف شما باشد. اين ويژگي مربوط به خدمات و يا محصولاتي مي‌شود كه شما به مشتريان ارايه مي‌دهيد.

لوگوي قديمي خود را بروز رساني كنيم يا اينكه لوگوي جديد سفارش دهيم؟

لوگو قوي مي‌تواند تأثير بزرگي در تجارت شما داشته باشد. بعضي اوقات شركت‌ها در همان بار اول انتخاب و طراحي دقيقي را براي لوگوي خود در نظر مي‌گيرند (مانند نايك) و هرگز مجبور نيستند كه دوباره لوگو خود را بازطراحي كنند. اما بيش‌تر اوقات، يك لوگو بايد جوري تنظيم شود كه با تغيير و تحولات شركت (يا دنياي طراحي) همگام باشد. اين امر مخصوصا براي مشاغلي با طول عمر زياد، ضروري است. طراحي مجدد لوگو، ممكن است دلهره‌آور به نظر برسد. بهتر است قبل از كنار گذاشتن لوگو فعلي، مدتي وقت بگذاريد تا اطمينان حاصل كنيد كه طراحي مجدد واقعاً همان چيزي است كه لازم داريد. پرسيدن 4 سوال اصلي به شما كمك مي‌كند درك كنيد كه آيا وقت آن رسيده است تا لوگوي خود را تغيير دهيد يا نه؟

طراحي لوگو

  • آيا لوگوشما براي دوران سنتي بازاريابي بوده است؟ اين يك سوال ساده و واضح است، اما سوالي است كه ارزش پرسيدن دارد. اگر لوگوي شما در دهه 50 طراحي شده است. احتمالا الان ديگر زمان ورود شما به دوره مدرن است. لوگوي قديمي نه تنها از نظر زيبايي‌شناسي خسته‌كننده است،  بلكه ممكن است با تكنولوژي عصر جديد مانند رسانه‌هاي اجتماعي، تلفن‌ها، تبلت‌ها و غيره سازگار نباشد.
  • آياتجارت شما گسترش يافته يا تغيير كرده است؟ آيا به تازگي يك سري محصولات جديد را اضافه كرده‌ايد؟ يا دفتر مركزي خود را گسترش داده‌ايد؟ يا كارمندان جديدي را استخدام كرده‌ايد؟ اگر تجارت شما به هر روشي گسترش يافته يا تغيير كرده است، ممكن است زمان آن رسيده باشد كه به فكر تغيير لوگوي خود باشيد.
  • آياوارد رقابت و بازار جديدي شده‌ايد؟ مدت زمان طولاني در صدر صنعت خود بوديد و اكنون، به طور ناگهاني يك رقابت جدي را تجربه كرده‌ايد؟ مي‌توانيد احساس ترس كنيد و يا اينكه بلند شويد و براي جايگاه خود بجنگيد. بازطراحي لوگو مي‌تواند به مشتريان نشان دهد كه شما يك شركت مدرن و به روز و آينده‌نگر هستيد كه شايستگي اعتماد آن‌ها را داريد.
  • آيابا مخاطبان جديدي بروبرو شده‌ايد؟ شما يك تعداد مشتري دائمي داريد كه به شركت شما وفادارند، اما هر شركتي با مصرف‌كنندگان جديد روبرو مي‌شودكه سلايق مدرن و جديدي دارند. طراحي مجدد لوگو
  • به شما كمك مي‌كند با مخاطبان جديد ارتباط برقرار كنيد و همچنان مشتريان دائمي خود را حفظ كنيد.

طراحي لوگو در مشهد

اگر به يك يا چند سوال فوق پاسخ مثبت داده‌ايد، ممكن است زمان طراحي مجدد لوگو شما فرا رسيده باشد، اما راه‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه شما را از كنار گذاشتن لوگو منصرف كند. شما مي‌توانيد به سادگي لوگو خود را به روز رساني كنيد. به روز رساني لوگو، رويكردي با كمترين تغييرات در طراحي است. در طي به روز رساني لوگو، يك طراح با افزودن پيام، به روزرساني رنگ‌ها يا ساده كردن كل ظاهر، تغييراتي را متناسب با كاربري كنوني، ايجاد مي‌كند.

طراحي لوگو در مشهد توسط ياراپلاس

لوگو شما اولين چيزي است كه مخاطبان با ديدين آن، با برند شما ارتباط برقرار مي‌كنند. اين بايد اولويت و مركز تمام فعاليت‌هاي بازاريابي شما باشد. اگر لوگو نداريد، ياراپلاس با گروهي حرفه‌اي براي طراحي لوگو در مشهد، فرصتي را براي شما فراهم مي‌كند كه تجارت خود را در ذهن مخاطبان خود ثبت كنيد. طراحان لوگوي ما، مي‌توانند به شما كمك كنند تا با طراحي لوگو در مشهد، تصويري منحصر به فرد و مؤثر براي برند خود ايجاد كنيد كه نشانگركيفيت شركتتان باشد.

كمپين ديجيتال ماركتينگ همان استراتژي ديجيتال ماركتينگ است؟! خير؛ كمپين ديجيتال ماركتينگ شما پايه و بناي استراتژي شماست!!

براي درك جمله ي بالا، بايد مفهوم هر كدام از دو واژه ي كمپين و استراتژي را به خوبي درك كنيد؛ استراتژي به معناي وجود يك نقشه ي راه براي رسيدن به يك هدف مطلوب است، لزوما قرار نيست حتما استراتژي هاي پرهزينه و دشوار را براي كار خود تعريف كنيد، همين كه استراتژي قدرتمند و كارآمدي را براي ادامه ي راه پيش گرفتيد، شما نيمي از مسير را طي كرده ايد و اما كمپين ديجيتال ماركتينگ چيست!؟

كمپين ديجيتال ماركتينگ شما اقداماتي در استراتژي شماست كه به شما كمك كند تا سريع تر به آن هدف مطلوب دست يابيد.

 

خريد ممبر اد اجباري تلگرام

۱۱۵ بازديد

توضيحات بيشتر براي ممبر اد اجباريتلگرام تلگرام يك پيام رسان بسيار همه گير و عامه پسند است كه به دليل راحتي كار و استفاده محبوب بسياري از افراد جامعه قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد استفاده كنندگان آن بخصوص در بين ايراني ها افزوده مي شود، پيام رسان هاي داخلي مانند سروش، گپ و … هيچ گاه نتوانستند جاي اين پيام رسان ساده و سريع را بگيرند و علي‌رغم فيلتر شدن آن هنوز هم از تعداد كاربران زيادي برخوردار است و هستند كساني كه تلگرام را به خيلي از پيام رسان هاي داخلي ترجيح مي دهند. ممبر تلگرام چيست؟ مي دانيم يكي از قابليت هاي بسيار مهم در پيام رسان تلگرام، وجود كانال هاي مختلف است. كانال به رسانه اينترنتي گفته مي شود كه در بستر پيام رسان تلگرام ايجاد شده است. هر فرد مي تواند براي خود يك كانال ساخته و در داخل آن محتوياتي كه مدنظرش است را منتشر كند. محتوايي كه در كانال ها قرار مي گيرد مي تواند صوتي، تصويري و حتي نرم افزاري باشد. حال سوال پيش مي‌آيد كه اين محتوا براي چه كساني ارسال مي شود و چه اهميتي دارد؟ افرادي كه عضو كانال مي شوند را از اين پس ممبر تلگرام خطاب خواهيم كرد، اين افراد قابليت دريافت محتواياتي كه توسط مدير كانال ارسال مي شوند را دارند. چرا بايد كانال تلگرام عضو داشته باشد؟ وقتي شما به عنوان مدير يك كانال باشيد قطعا دوست داريد محتوايي كه درون كانال شما قرار مي گيرد توسط افراد بيشتري خوانده شود و هدف اصلي شما اشتراك گذاري قوي تر است. شما بايد به دنبال عضو بيشتري براي كانال خود باشيد و هرچه تعداد اعضاي كانال شما بيشتر باشد قطعا اعتبار كانال شما نيز بيشتر مي شود. روش هاي مختلفي براي افزايش ممبر تلگرام وجود دارد، عده اي به سراغ تبادل بنر با ديگر كانال ها مي روند، عده اي ترجيح مي دهند كه در سايت هاي پر بازديد تبليغات داشته باشند و … . در اين ميان قطعا خريد ممبر واقعي تلگرام نيز مي تواند يكي از روش هاي مطمئن و سريع محسوب شود. موضوع بعدي كه در اين مسير كمي نگران كننده است اين است كه خريد ممبر تلگرام در بعضي مواقع در مسير فيك دنبال مي شود و اين موضوع سبب مي شود كه شما در اين مسير از شرايط موجود راضي نباشيد بنابراين در هنگام خريد ممبر دقت هاي لازم را مبذول كنيد. خريد ممبر تلگرام چيست؟ براي خريد ممبر تلگرام شما بايد به سايت و يا شركتي هزينه اي پرداخت كنيد و شركت مربوطه از طريق روش هاي مختلف، خريد ممبر تلگرام را انجام دهد. حال سوال اينجاست چطور بايد خريد ممبر داشته باشيم؟ شما مي توانيد از طريق اينترنتي و با يك سرچ ساده ليست عظيمي از سايت هايي كه در خريد ممبر به شما كمك مي كنند را ببينيد. اما سوال اينجاست كه آيا تمامي سايت هاي نمايش داده شده قابل اعتماد هستند؟ مطمئناً چنين چيزي نيست. ممبر تلگرام شما در واقع قلب اصلي كانال شما محسوب مي شود. اگر ممبرهاي شما تقلبي باشند قطعا پس از مدتي مشخص خواهد شد و ساير ممبرهاي اصلي نيز به دليل فضاي فيك ايجاد شده كانال شما را ترك مي كنند. بنابراين خريد ممبر تلگرام بايد از سايت هاي قابل اعتماد صورت پذيرد. تيم هايي كه براي خريد ممبر تلگرام فعاليت مي كنند بايد از سواد و تخصص كافي برخوردار باشند. خوشبختانه آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس توانسته اين دغدغه شما را برطرف كند و خدمات مورد نياز شما را ارائه دهد. در اين بخش سعي مي كنيم به طور شفاف براي شما توضيح دهيم كه چطور مي توانيم افزايش ممبر تلگرام داشته باشيم. روش هاي مختلفي براي اين كار وجود دارد: يكي از روش هاي مورد استفاده ما روش پوش اد است. در اين روش ممبرها از طريق يك برنامه غير رسمي به صورت خودكار وارد كانال شما مي شود، اين موضوع را مي توان به اين شكل پيش برد كه كاربري از طريق يك آپ جداگانه اي وارد تلگرام شده است. در چنين آپي بخشي وجود دارد كه صاحب آن مي تواند اعضايي را به صورت پنهان عضو كانال مورد نظر كند. اين روند از دسته روش هاي بسيار مهم در خصوص خريد ممبر محسوب مي شود و به نوعي از دسته روش هاي سريع و ارزان به نسبت گزينه هاي ديگر محسوب مي شود. روش ديگري كه براي خريد ممبر تلگرام مورد استفاده قرار مي گيرد، پاپ آپ است. در اين روش با پنجره اي با عنوان پاپ آپ روبرو خواهيد شد كه در واقع از شما درخواست مي كند كه عضو كانالي شويد. روش پوش نوتيفيكيشن افزايش ممبر تلگرام يكي ديگر از روش هايي كه در خصوص خريد ممبر تلگرام ديده مي شود اين روش است. در اين روش كاربران يك نوتيفيكيشن دريافت مي كنند كه داراي عنوان درخواست جوين شدن به كانال و يا گروه است. با لمس اين گزينه به صورت عمدي و يا غير عمدي كاربر وارد كانال مربوطه مي شود. براي انجام اين كار نيروهاي برنامه نويس يك سري كدهاي دستوري واسط را استفاده مي كنند. طبق بررسي هاي انجام شده اين روش به نسبت گزينه هاي قبلي داراي ارزش بيشتري است و بهترين روش افزايش ممبر تلگرام محسوب مي شود. در اين روش ميزان ريزش بسيار كم است و كاربران علاقمند مي شوند كه وارد كانال شوند و وقتي امري به ميل كاربر صورت بگيرد هرگز از آن فرار نخواهد كرد. در اين روش هيچگونه اصراري وجود ندارد، اما اعلان به صورتي است كه قطعا كاربر را جذب خواهد كرد. در نظر داشته باشيد كه اين روش به نسبت گزينه هاي ديگر گرانتر است. ممبر واقعي تلگرام را چگونه به دست آوريم؟ براي هر كسي كه در پيام رسان تلگرام كانالي راه اندازي كرده باشد، افزايش تعداد ممبر هاي كانال از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه ممبر هاي زياد به معناي درآمد زياد و محبوبيت آن كانال خواهد بود. بر همين اساس افراد سعي در راه اندازي كانال هاي جذاب و جذب ممبر براي آن دارند تا از اين طريق به درآمدي برسند. اما كيفيت ممبر ها و فعال بودن آن به طور مستقيم در درآمد آن كانال تاثير گذار خواهد بود. به عنوان مثال فرض كنيد كه كانالي ۲۰۰ هزار نفر ممبر داشته و هر پست آن فقط ۱۰ هزار بازديد يا همان سين دارد، پس مي توان گفت كه اكثر اعضاي اين كانال غير واقعي و فيك مي باشد و در نتيجه در درآمد مدير كانال نيز تاثير گذار خواهد بود. اما براي به دست آوردن ممبر واقعي تلگرام راه ها و روش هايي وجود دارد كه هر كدام داراي معايب و مزاياي مخصوص به خودشان مي باشد كه در ادامه توضيح داده شده است. ممبر واقعي تلگرام را چگونه به دست آوريم؟ روش اول : جذب ممبر به صورت دستي اين روش را كساني انجام مي دهند كه تازه كارند و براي خريد ممبر هنوز آمادگي ندارند و از طرفي هم قصد فعاليت حرفه اي در اين زمينه ندارند، به عنوان مثال فرض كنيد كه شخصي يك كانال سرگرمي و تفريحي دارد و قصد دارد به روش هاي گوناگون تبادل لينك با ساير كانال ها و گروه ها، اعضاي كانال خود را افزايش دهد. اين روش بسيار وقت گير و زمان بر بوده و در طول يك ماه به سختي ميتوان ۱۰۰۰ نفر را جذب كانال نمود. روش دوم: خريد ممبر واقعي تلگرام بيشتر مديران حرفه اي كانال هاي تلگرامي اين روش را در پيش مي گيرند. چرا كه در كمترين مدت مي توان تعداد انبوهي ممبر جذب كانال خود نمود، روش انجام كار به دو صورت اد اجباري و اد اختياري مي باشد. برخي از مديران ترجيح مي دهند كه كاربران را به اجبار عضو كانال خود كنند و برخي نيز اعتقادي به اين كار ندارند و فقط افراد علاقه مند را در كانال خود عضو مي كنند. به هر حال در هر دو صورت ممبر هاي واقعي و فعال وارد كانال شما خواهند شد. تفاوت روش اد اجباري با اد اختياري همانطور كه اشاره شد در روش اد اجباري اعضا به صورت ناخواسته وارد كانال مي شوند و سرويس دهنده هايي مانند ياراپلاس با استفاده از تكنيك هاي خاصي اين كار را كاملا مخفيانه انجام مي دهد به طوري كه خود فرد متوجه عضو شدن در كانال شما نخواهد شد. به صورتي كه كانال شما از ديد كاربر كاملا مخفي خواهد ماند و فرد مورد نظر قادر به ترك كانال نخواهد بود. اما در روش اد اختياري كاربر كاملا با ميل و علاقه خود وارد كانال شما خواهد شد، بنابراين احتمال اينكه كانال شما را تر كند بسيار كم خواهد بود، از طرف ديگر با توجه به اينكه ممبر ها به خاطر علاقه به مطالب كانال شما عضو آن شده اند، بنابراين به راحتي مطالب كانال شما را با دوستان خود به اشتراك خواهند گذاشت، بدين ترتيب اعضاي كانال شما خود به خود افزايش خواهد يافت. اما روش كار به اين شكل است كه پيام يا نوتيفيكيشني به صورت پاپ آپ به آنها ارسال خواهد شد و از آنها دعوت مي شود تا در كانال شما عضو شوند، اين روش بهترين شيوه براي جذب ممبر واقعي تلگرام برا كانال است. چطور به واقعي بودن ممبر ها اعتماد كنيم؟ شناسايي ممبرهاي واقعي تلگرام چطور به واقعي بودن ممبر ها اعتماد كنيم؟ | ممبر واقعي تلگرام حالا كه تصميم تان براي خريد ممبر گرفته ايد، پس موجي از عدم اعتماد نيز در وجود شما به وجود خواهد آمد، كه آيا شخص يا شركتي كه قرار است ممبر واقعي تلگرام براي من جذب كند، آيا اعضاي فيك و غير واقعي نيز همراه آن به كانال من خواهد فرستاد يا خير؟ در اين حالت شما بايد اعضاي كانال خود را تست كنيد كه آيا واقعا پيام شما را مي خوانند يا خير. براي اين منظور مي توانيد لينك يك گروه جذاب را در كانال خود قرار دهيد و از آنها بخواهيد در آن گروه عضو شوند و يا اينكه لينك يك آهنگ جديد و معروف در كانال قرار داده و از آنها بخواهيد كه اهنگ مورد نظر را دانلود كنند، به احتمال زياد ۹۰ درصد اعضا به سمت آن گروه خواهند رفت و يا اينكه اهنگ مورد نظر را دانلود خواهند كرد، اما اگر اين تعداد كمتر از ۴۰ درصد باشد، به احتمال زياد مي توان گفت كه اعضاي فيك نيز وارد كانال شما شده اند. اما براي اينكه ممبر هاي واقعي كانال خود را فقط از اشخاص و شركت هاي معتبر خريداري كنيد، توجه به موارد و نكات زير بسيار مهم خواهد بود: قبل از اقدام به خريد در مورد سابقه و كيفيت كار شخص يا شركت مورد نظر تحقيق كنيد و ببينيد كه آيا ديگران از آنها راضي هستند يا خير. كساني كه در انجمن ها اقدام به تبليغ سرويس خود مي كنند، نظرات ساير كاربران را درمورد آنها بخوانيد و حتما نام آنها را در گوگل جستجو كنيد تا سايت هاي مختلفي كه در مورد آنها به بحث و تبادل پرداخته اند، نمايش داده شوند. اگر قصد خريد ممبر از سايتي را داريد، حتما قيمت هاي آنها را با رقبا مورد سنجش قرار دهيد و در مورد كيفيت كار آنها از مشتريان قبلي پرس و جو كنيد. برخورداري از نماد اعتماد الكترونيك تا حد زياد از كلاهبرداري شخص جلوگير خواهد كرد و در اينده نيز قادر به شكايت از آنها خواهيد بود، بنابراين حتما به نماد اعتماد سايت دقت كنيد كه واقعي باشد و به سايت اينماد متصل شده باشد. ادرس اصلي اينماد enamad.ir هست. امروزه شبكه هاي اجتماعي از جمله تلگرام علاوه بر اين كه ابزار سرگرمي مردم هستند يكي از بهترين روش هاي كسب درآمد براي تمام افراد هستند. وجود ممبر واقعي تلگرام از جمله اصول مهم براي كسب درآمد از اين طريق است. چرا كاربران كانال بايد واقعي باشند؟ تلگرام به علت اين كه نسبت به ساير شبكه هاي اجتماعي مخاطبان بيش تري دارد مكان مناسبي براي معرفي محصولات و خدمات شما مي باشد. دغدغه اصلي افرادي كه مي خواهند از طريق تلگرام كسب درآمد كنند، تعداد اعضاي كانالشان مي باشد. در ابتداي فراگيري تلگرام در كشور به دليل اين كه رقباي زيادي براي جذب ممبر وجود نداشت، صاحبان كانال ها به راحتي مي توانستند كاربران را به كانال خود جذب كنند. البته بايد در نظر داشته باشيد كه مهم نيست تعداد اعضاي كانالتان خيلي بالا باشد بلكه مهم اين است اعضاي كانال تلگرام شما دقيقاً به خاطر موضوع كانالتان شما را دنبال كنند. تجربه نشان داده است كانال هايي با اعضاي كم كه به هيچ وجه معروف هم نيستند ممكن است خيلي بيش تر از كانال هاي چند هزار عضوي درآمد داشته باشند. اعضاي واقعي كانال افرادي هستند كه به موضوع كانال علاقه دارند و هميشه پيگير مطالب شما هستند. با خريد ممبر واقعي تلگرام نمي توانيد كسي را مجبور به ماندن در كانال كنيد. شما مي توانيد پس از خريد ممبر واقعي تلگرام براي جلوگيري از خروج كابران كاري كنيد كه آن ها با ميل و علاقه شخصي خود در كانال بمانند و مطالب را دنبال كنند. بسياري از كانال ها اعضا يا ممبر فيك يا بدلي دارند كه نه تنها كاري اشتباه و پرهزينه است بلكه تاثيري در موفقيت و فروش محصولات شما نخواهد داشت. شما مي توانيد براي كسب درآمد از تلگرام بر اساس تخصص و علاقه خود كانالي را ايجاد نماييد و با خريد ممبر واقعي تلگرام اعضاي كانال خود را تا حد قابل توجهي افزايش دهيد. خريد ممبر واقعي تلگرام براي كانال هاي تازه تاسيس شده با تعداد اعضاي كمتر از ۱۰،۰۰۰ نفر امري اجتناب ناپذير است. يكي از راه هاي افزايش ممبر واقعي تلگرام اين است كه با صرف وقت و تلاش بسيار زياد پست هاي جذابي در كانال خود قرار دهيد تا مخاطبان بيش تري را به كانال جذب كنيد. اما روش ساده تري كه وجود دارد جذب كاربران از طريق خريد ممبر واقعي تلگرام مي باشد. در روش اد اجباري كاربران بدون اين كه اطلاع داشته باشند به كانال شما اضافه مي شوند اين روش مي تواند ريزش بسيار زياد كاربران را به همراه داشته باشد كه البته مي توانيد براي ريزش كمتر كاربران، به طور سايلنت اين كار را انجام دهيد. در روش اد اجباري همچنين مي توانيد اين كار را به صورت پنهاني(هيدن) انجام دهيد كه در اين صورت كاربران اگر چه در كانال شما عضو هستند اما كانال شما را در تلگرام خود نمي بينند. ممبر واقعي تلگرام ارزان – پاپ آپ: پاپ آپ براي كاربران آنلاين در تلگرام نمايش داده مي شود به صورتي كه كاربري كه آنلاين هست پيام جوين به كانال شما رو مشاهده ميكند يا جوين مي دهد يا پيام را مي بندد. ممبر واقعي تلگرام ارزان – ديالوگ: ديالوگ عكسيا بنري مي باشد تمام صفحه كه كاربر در حين كار با گوشي (حتي بيرون از تلگرام) مشاهده ميكند و مي تواند وارد سايت شما بشود. ممبر واقعي تلگرام ارزان – نوتيفيكيشن: نوتيفيكيشن اعلاني مي باشد كه به صورت اعلان پيامكي در بالاي گوشي خود مي توانيد مشاهده كنيد. ممبر واقعي تلگرام ارزان – اد اجباري: و اما ممبر اد اجباري چيست؟ اد اجباري توسط برنامه نويسان مشهور تلگرام رخ ميدهد براي مثال تلگرام فارسي،تلگرام نارنجي و… تلگرام غير رسمي ميتوانند ممبر اجباري اد كنند كه داراي پنل ميباشند. ممبر واقعي تلگرام اد اجباري به صورتي مي باشد كه كاربران هيچ گونه اطلاعي ندارند و در حين استفاده شخصيشان از تلگرام كانال شما به ليست چت تلگرامي آن ها افزوده مي گردد. به اين روش كه كاربر هيچ گونه دخالتي در جوين به كانال شما دارد ممبر واقعي تلگرام اد اجباري مي گويند. ممبر تلگرام اد اجباري فقط كاربران آنلاين را به كانال شما اضافه ميكند تا به اندازه ممكن از افزايش ممبراني كه تلگرام خود را پاك كرده اند نتوانند به ليست كانال شما افزوده شوند. ما همواره تلاش كرده ايم ممبر تلگرام اد اجباري خود را زمان بندي كنيم تا رعايت حال شما مشتريان را كرده باشيم و ريزش كانال خود را به حداقل برسانيم اما مي بايست گفت متناسب با تخصصي شدن كانال تلگرام ممبر واقعي تلگرام اد اجباري هم ريزش آن افزوده مي گردد كه تيم تبليغاتي ياراپلاس هيچ گونه مسئوليتي در قبال ريزش ممبر اجباري يا همان اد اجباري كانال تلگرامي شما ندارد پس همانا پايه و اصول كانال خود را بر مبناي توليد محتواي مفيد قرار دهيد تا جزوه مديران موفق كانال هاي تلگرامي ما باشيد. ( خريد ممبر واقعي ) حتما براي شما اتفاق افتاده است ، كه بدون اينكه اطلاعي داشته باشيد عضو يك كانال شده ايد ، به اين نوع روش، اد اجباري تلگرام مي گويند. ممبر اد اجباري اصولا فقط از طريق اپليكيشن هاي تلگرام غير رسمي اضافه مي گردد و تنها كساني مي توانند ممبر اد اجباري به كانال خود اضافه كنند كه داراي تلگرام غير رسمي باشند . در ضمن تلگرام غير رسمي آنها بيش از ده هزار عضو يا كاربر داشته باشد و از اين طريق مي تواند انواع ادهاي اجباري را انجام دهد. انواع اد اجباري اد اجباري معمولي : كاربر با صدا وارد كانال مي شود و بعد از اولين پست ، متوجه عضويت در گروه مي شود . ريزش بالايي ولي بازيد پست نسبتا خوبي دارد. اد اجباري Hidden : كاربر از وجود كانال شما بي خبر است . براي كانال هايي مناسب است كه تعداد ممبر برايشان مهم است. ريزش بسيار پايين تقريبا صفر و ويو نيز بسيار پايين است. اد اجباري قفل : در اين روش مي توان گزينه خروج از كانال را براي مدتي قفل كرد كه كاربر نتواند از كانال خارج شود . اد اجباري سايلنت (ميوت) : كاربر به صورت بي صدا به كانال اضافه مي شود . ريزش كمتري دارد ولي بازديد پست بهتري نسبت به روش هيدن دارد. ممبر ها در لحظه ي ورود به كانال آنلاين ميباشند اما چون به صورت بي صدا به كانال اضافه خواهند شد از عضويت در كانال مطلع نيستند به همين دليل در لحظه ي اول بازديدي از پست ها صورت نمي گيرد. پس از ارسال پست جديد در كانال ممبرها متوجه كانال شده و بازديد ها بيشتر خواهد شد. بخاطر داشته باشيد كه در اين روش كيفيت وجذابيت آخرين پست كانال شما در ريزش يا ماندگاري اين ممبر ها نقش بسزايي دارند. ريزش در ممبر اد اجباري ، بستگي به كانال شما دارد و نمي‌شود درصد مشخصي را تعيين كرد. معمولا براي كانال هاي سرگرمي ريزش ممبر ها كمتر است از كانال هاي تخصصي كه به مبحث خاصي مي‌پردازند. اين ريزش هم به دليل واقعي بودن ممبر ها مي‌باشد. براي كنترل و جلوگيري از ريزش بايد محتوايات كانال جذابيت داشته باشد و مديريت كانال به خوبي صورت بگيرد. اين روش نيازمند لينك خصوصي كانال است و با لينك عمومي قابل اجرا نمي باشد . از مزاياي اين روش ، افزايش سريع ممبر ؛ ممبر هاي واقعي و قيمت مناسب است . نكته : پس تنها كساني مي توانند ممبر اد اجباري داشته باشند كه تلگرام غير رسمي داشته باشند . در خريد ممبر تلگرام مواظب ممبرهاي فيك باشيد! بارها ديده شده كه در خصوص خريد ممبر واقعي تلگرام هزينه ها بسيار ارزانتر است و خريدار وسوسه مي شودT در صورتي كه در اين روش در واقع هيچ كاربر واقعي وارد كانال شما نمي شود و تمامي اعضاي جديد در وضعيت جعلي قرار دارند و اكانت هاي آن ها ساخته شده با شماره هاي مجازي هستند. بنابراين بايد بدانيد كه استفاده از اين نوع روش شايد ارزان و سريع باشد اما عملا براي شما سودي نخواهد داشت، از طرفي پس از مدتي ممبرهاي فيك و جعلي شناسايي مي شوند و به صورت خودكار از كانال حذف مي شوند. بارها اين سوال پرسيده مي شود كه آيا خريد ممبر تلگرام روش غير قانوني است يا خير؟ در نظر داشته باشيد اين موضوع بستگي به نگاه شما دارد، اما بايد بدانيم كه خريد ممبر تلگرام در واقع روشي است كه اجازه مي دهد با پرداخت هزينه زمان بخريد. در واقع خريد ممبر تلگرام هم مي تواند اقدامي مفيد و هم مضر باشد. اگر در خريد ممبر تلگرام دقت نكنيد و اين كار را به فرد و يا شركت تقلبي بسپاريد قطعا متضرر خواهيد شد و ممبرهاي فيك وارد كانال شده و ممبرهاي اصلي شما نيز ريزش ميكند. از طرفي اگر خريد ممبر تلگرام به درستي صورت پذيرد قطعا مي توانيد نتيجه خوبي دريافت كنيد. بنابراين خريد ممبر از نظر قانون در صورتي كه ممبرها اصلي باشند هيچ ايرادي نخواهند داشت. روش هاي خريد ممبر تلگرام شما مي توانيد خريد ممبر تلگرام را به صورت اينترنتي انجام دهيد. در اين روش وارد بخش خريد ممبر تلگرام مي شويد، اين بخش به شما يك ليست نشان مي دهد تا بتوانيد اشتراك هاي دوره اي را به طور دقيق مورد بررسي قرار دهيد. سپس مطالعات لازم را انجام داده و گزينه مورد نظر را انتخاب مي كنيد، پس از انتخاب وارد بخش پرداخت هزينه آنلاين خواهيد شد و مي توانيد در كمتر از ۵ دقيقه خريد ممبر تلگرام را تكميل كنيد. در نظر داشته باشيد كه بدون پرداخت هزينه خريد ممبر تلگرام شما كامل نخواهد شد. قيمت خريد ممبر تلگرام قيمت بندي هايي كه براي خريد ممبر تلگرام در نظر گرفته شده است بر اساس تعداد ممبر مورد نياز و همينطور روش هاي موجود برآورد مي شود بنابراين قيمت ثابتي در اين خصوص ديده نمي شود. در سايت جدولي قرار دارد كه قيمت هاي روز ممبرهاي تلگرام را به شما اعلام مي كند. اين جدول به صورت دوره اي به روز رساني مي شود و شما مي توانيد از قيمت هاي روز در خصوص خريد ممبر تلگرام مطلع شويد. در نظر داشته باشيد كه دسته بندي هاي متنوعي در خصوص قيمت خريد ممبر تلگرام ديده مي شود و اين موضوع انتخاب را براي شما آسانتر مي كند. هميشه و در هر شرايطي وقتي بخواهيد خريد ممبر تلگرام را انجام دهيد تيم هاي مشاور اطلاعات لازم را ارائه مي دهند. طرح هاي تخفيف خريد ممبر تلگرام اگر مي خواهيد كسب و كاري راه بياندازيد و به نوعي به دنبال روش هاي ارزان براي خريد ممبر واقعي تلگرام هستيد به شما پيشنهاد مي كنيم كه از طرح هاي تخفيف سايت بهرمند شويد. با توجه به استقبال زياد افراد در خصوص خريد ممبر واقعي تلگرام تصميم گرفتيم تا طرح هاي تخفيف در اين مسير راه بياندازيم. شما مي توانيد با استفاده از طرح هاي تخفيف موجود از كاهش ده درصدي در خصوص خريد ممبر تلگرام بهرمند شويد. ضمانت خريد ممبر واقعي تلگرام با توجه به وجود سايت هاي فيك در خصوص خريد ممبر تلگرام به اين نتيجه رسيديم كه در سيستم هاي خريد ممبر طرح هاي ضمانتي فراهم كنيم. در اين طرح در صورتي كه احساس كرديد كانال شما دچار ريزش شده است و اعضاي وارد شده در كانال در وضعيت فيك هستند مي توانيد تمامي هزينه هاي پرداختي را پس بگيريد. خريد ممبر تلگرام را گران نخريد! اگر با اطلاعيه اي مبني بر خريد ممبر پاپ آپ با قيمت هاي كذايي روبرو شديد بايد بدانيد كه مسير را اشتباه مي رويد، عده اي سودجو سعي مي كنند با تاكيد بر روي اصلي بودن ممبرهايشان هزينه هاي وارده را بسيار افزايش دهند، به اين ترتيب بايد در ابتدا مقايسه هاي لازم را انجام داده و گزينه مورد نظر را انتخاب كنيد. نكات طلايي در خصوص خريد ممبر تلگرام تا اينجاي كار در خصوص روش هاي خريد ممبر واقعي تلگرام و اهميت هر يك از روش ها و همينطور هزينه هايي كه در هر يك گزينه هاي موجود ديده مي شود را بررسي كرديم. در نظر داشته باشيد كه در خريد ممبر اجباري بايد صبور باشيد. نمي توان در طول يك ساعت به تعداد ممبر مورد نظر دست يافت به اين ترتيب بايد ديد منطقي در اين مسير وجود داشته باشد. در سايت ما هزينه هايي كه براي خريد ممبر تلگرام ديده مي شود بسيار منصفانه است و هدف اصلي ما اين است كه كسب و كارهاي اينترنتي شما رونق بيشتري بگيرد. به اين نكته نبز توجه كنيد كه اگر پكيج افزايش ممبر تلگرام ماهانه را خريداري كنيد مي توانيد از يك بسته ممبر صدتايي نيز به صورت رايگان استفاده كنيد. تمامي افرادي كه از شما خريد ممبر تلگرام انجام مي دهند آيدي كانالشان به عنوان يك تبليغ براي هميشه در سايت شما نمايش داده مي شود. شما مي توانيد بهترين درآمد را داشته باشيد كافيست بخواهيد از روش هاي صحيح وارد شويد و تمامي قوانين را رعايت كنيد. خريد ممبر تلگرام تلگرام يكي از رسانه هاي اجتماعي پر كاربرد در بين ايراني ها به حساب مي آيد. نزديك به چهل ميليون عضو فعال در تلگرام با آي پي هاي ايراني به ثبت رسيده است. به همين خاطر است كه صاحبان كسب و كار و تجارت براي تبليغات و يا فروش رو به بازاريابي در تلگرام آورده اند. در اين بين كانال هاي تلگرامي سهم ويژه اي براي تبليغات در تلگرام دارند. اين پيام رسان اجتماعي باعث شده تا افراد زيادي اقدام به زدن كانال هاي متنوع كنند و پس از جذب عضو و ممبر اقدام به گرفتن تبليغات و در نتيجه كسب درآمد كنند. در اين بين برخي از افراد براي اين كار به دنبال راه هاي سريع و زود بازده هستند. به همين خاطر رو به خريد ممبر تلگرام مي آورند. خريد ممبر تلگرام البته مخاطرات بسياري دارد. و اگر چشم بسته انجام شود، تنها باعث هدر رفتن سرمايه شخص شما مي شود. خريد ممبر فيك تلگرام يكي از مخاطرات خريد ممبر تلگرام افتادن به دام سودجويان اين بازار است. به اين خاطر كه تلگرام اجازه عضويت با شماره هاي مجازي را به كاربرانش مي دهد، بازار خوبي براي عده اي از اين سودجويان شكل گرفته است. امروزه برنامه هاي بسياري در سطح بازار وجود دارد كه شما را به جذب ممبر تلگرام تشويق مي كند و راه كارهايي به شما ارائه مي دهد. اين راه كارها البته يك راه كار فيك و دروغين بوده و تنها باعث افزايش تعداد ممبر تلگرام شما مي شود. و پس از يك مدت متوجه مي شويد كه ميزان بازديد شما خيلي پايين تر از حد معمول است. اين به خاطر خريد ممبر تلگرام به صورت دروغين است. استفاده از شماره هاي مجازي و برنامه هاي واسطه راه خوبي براي افزايش ممبر تلگرام نيست. معمولاً افرادي كه دست به اين كار مي زنند، پس از يك مدت مجبور مي شوند به فكر افزايش بازديد فيك كانال شان هم بيفتند. و به همين خاطر مجدد مجبور هستند تا هزينه ديگري نيز داشته باشند. هدر رفتن هزينه تنها نتيجه اي است كه با خريد ممبر فيك اين پيام رسان نصيب شما مي شود. پس اگر به دنبال خريد ممبر تلگرام هستيد حواس تان را به خوبي جمع كنيد. تا به دام سودجويان نيفتيد. افزايش ممبر واقعي تلگرام همان طور كه گفتيم و اشاره شد خريد ممبر تلگرام به صورت دروغين در نهايت چيزي جز ضرر و زيان نصيب شما نمي كند. اما اين طور نيست كه خريد ممبر تلگرام هميشه هم به اين شكل باشد. شما مي توانيد با كمي تحقيق و اعتماد به واسطه هاي واقعي، و با تجربه هاي فضاي مجازي اقدام به خريد ممبر واقعي تلگرام بكنيد. اگر در اين زمينه به درستي تحقيق كرده باشيد و راهي درست را براي خريد ممبر تلگرام انتخاب كرده باشيد، در دراز مدت مي توانيد با افزايش تعداد بازديد پست هاي خود اقدام به گرفتن تبليغات كنيد. و پس از يك مدت به درآمدي مناسب و عالي برسيد. همچنين اگر صاحب يك كسب و كار هستيد مي توانيد با خريد ممبر تلگرام به كار و كاسبي خودتان رونق بدهيد. و با جذب عضو در واقع اقدام به جذب مشتري بكنيد. از كجا متوجه واقعي بودن و يا نبودن ممبرها شويم؟ كاري كه براي ساخت ممبر فيك تلگرام انجام مي شود. استفاده از شماره هاي مجازي موجود در سطح اينترنت است. سايت هاي بسياري وجود دارد كه به شما شماره تلفن مجازي مي دهد. بسياري از شركت هاي واسطه با استفاده از نرم افزارهاي شبيه ساز اندرويد و اين شماره هاي مجازي اقدام به ثبت شماره و در نهايت توليد ممبر فيك مي كنند. برنامه هاي بسياري نيز وجود دارند كه با اسم خريدن ممبر تلگرام و افزايش ممبر تلگرام، افراد را به خود جذب كرده و به شكل هاي مختلف ممبر فيك در اختيار مشتري قرار مي دهد. اما چطور مي شود متوجه فيك بودن و يا واقعي بودن خريد ممبر تلگرام شد؟ خب به طور متوسط اگر در نظر بگيريم انتظار مي رود به عنوان مثال يك كانال با تعداد اعضاي ده هزار نفر لااقل هر پستش در حدود سه هزار بازديد را داشته باشد. كافي است نگاهي به ميزان بازديد آن كانال بياندازيد. اگر مي بينيد تعداد اعضاي كانال با ميزان بازديد كانال ها هم خواني ندارد مي توانيد حدس بزنيد كه كاسه اي بر روي نيم كاسه است. البته اين راه كار ممكن است هميشه هم جوابگو نباشد. ولي يكي از راه هاي متوجه شدن همين ميزان بازديد براي هر پست است. چطور اعتماد كنيم؟ اينكه چطور به يك فروشنده ممبر تلگرام اعتماد كنيد بستگي به خودتان دارد. پيشنهاد ما اين است كه قبل از اينكه اقدام به خريد ممبر تلگرام كنيد تحقيقات خودتان را انجام دهيد. يا اينكه از واسطه اي كمك بگيريد كه مشخص است تجربه بالايي در خريد و فروش ممبر تلگرام داشته و مي داند كه دارد چه كاري مي كند. و مهم تر اينكه به راحتي بتواند براي شما نحوه عضوگيري اش را توضيح دهد. اگر در انجام سفارش خود عجله داريد از ما خريد كنيد، در كمتر از نيم ساعت در شبانه روز سفارش انجام مي شود. افزايش و خريد ممبر اد اجباري توسط تلگرام غيررسمي و ادمين آن انجام مي شود، بنابراين تيم ممبر من داراي تلگرام غيررسمي مي باشد و واسطه نيست. توضيح كامل طريقه انجام اد اجباري: شما در حال كار با تلگرام مي باشيد و زماني كه ليست كانال هاي خودتون رو چك مي كنيد متوجه آن مي شويد كه يك كانال به ليست كانال هاي تلگرام شما بدون اختيار شما افزوده شده است، حال ممكن است شما اين كانال را بپسنديد يا از آن خارج شويد. پس در واقع روش خريد ممبر تلگرام يا خريد ممبر اد اجباري رو متوجه شديم. تخفيف ويژه اين ماه خريد ممبر واقعي تلگرام خريد ممبر واقعي اد اجباري ۱۰كا ممبر واقعي كه قيمت آن معادل ۱۹۰ هزارتومان مي باشد را شما تنها با ۱۵۰ هزارتومان مي توانيد خريد كنيد. سود شما از اين خريد ۴۰هزارتومان مي باشد. سفارش شما در كمتر از نيم ساعت بعد از پرداخت انجام مي شود. از كجا مطمئن شويم ممبر هاي تلگرام كاملا واقعي مي باشند؟ شما مي توانيد پس از خريد ممبر تلگرام از ممبر من با تك تك ممبر هاي جوين شده در كانالتان، با آن ها چت كنيد و از آن ها سوال كنيد كه به چه صورت وارد كانال شما شده اند. چناچه از ۱۵ تا مخاطب كسي پاسخگو نبود تمام مبلغ شما بدون سوال و جواب و قيد شرط به حساب سفارش دهنده كمتر از يك ساعت برگشت مي خورد. در صورت ممبر فيك برگشت وجه خريد ممبر تلگرام و ضمانت پرداخت آيا ممبر هاي اد اجباري يا اد مستقيم ويو ( سين ) دارد؟ بله، ممبر ها واقعي مي باشند ولي بايد دقت كني، سين يا ويو كم است و به مرور زمان بيشتر مي شود چناچه نياز به ويو بيشتري داريد پيشنهاد ما به شما خريد ممبر اختياري يا ممبر پاپ آپ مي باشد. زماني كه ممبر هاي اد اجباري به كانال شما افزوده مي شود، كاربران به مرور زمان كانال شما رو چك مي كنند بنابراين ويو هاي شما با سرعت آهسته افزايش پيدا مي كند. خريد ممبر اد اجباري تلگرام آيا ممبر ها ريزش دارند؟(خريد ممبر اد اجباري) بله،تنها ممبري كه ريزش مي تواند نداشته باشد ممبر فيك مي باشد. در واقع زماني كه مخاطب واقعي عضو كانال شما مي شود، ممكن است از كانال تلگرامي شما خوشش نيايد و لفت دهد. پس زماني از كيفيت و واقعي بودن كار شك كنيد كه ممبر ها ريزش ندارد. شما از ما ممبر واقعي خريد ميكنيد، پس توقع ريزش داشته باشيد. چگونه ريزش ممبر هاي خود را كمتر كنم؟ پيشنهاد مي شود با كارشناسان بخش تلگرام ما ارتباط برقرار كنيد و از آن ها درخواست آموزش كنيد زيرا با ترفند هاي اصلي و آموزش هاي مستقيم مي توانيد باعث كاهش ممبر هاي خود شويد. دو راه براي كاهش ريزش ممبر تلگرام: انتشار محتوا در ساعات مشخصي در روز استفاده از شكل هاي مختلف محتوا ممبر واقعي تلگرام اد اجباري ممبر كاملا واقعي و آنلاين مي باشد كه تمامي مخاطبان آنلاين و واقعي به كانال شما افزوده مي گردد بدون آنكه حتي يك كاربر فيك باشد. شما ميتوانيد با تك تك كاربران چت كنيد تا بتوانيد كيفيت كار را بسنجيد. ريزش ممبر كانال تلگرام به عهده مدير محترم كانال مي باشد و مجموعه ممبر من هيچ گونه مسئوليتي در قبال ريزش كانال شما ندارد.​ براي مشاوره و افزايش ممبر كانال تلگرامي خود مي توانيد با ما تماس بگيريد.09923140672

طراحي سايت فروشگاهي

۹۳ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد

 چندين سال است كه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با رونق گرفتن فروشگاه‌هاي اينترنتي صاحبان كسب و كار به دنبال داشتن سايتي فروشگاهي براي فروش محصولات خود هستند. اين سايت‌ها بايد به گونه‌اي باشند كه كاربر به راحتي به آن اطمينان كند و كالاي موردنظر خود را به صورت آنلاين خريداري كند در اين صورت است كه كاربر تجربه‌اي لذت‌بخش از خريد خواهد داشت. سايت‌هاي فروشگاهي بايد طوري عمل كنند كه به عنوان يك نماينده فروش براي كسب و كار فرد به حساب بيايند از اين رو توجه به برخي نكات در طراحي سايت فروشگاهي اهميت بالايي دارد. آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس با چندين سال تجربه‌اي كه در زمينه طراحي سايت فروشگاهي در مشهد دارد مي‌تواند شما را از داشتن سايتي مناسب با امكانات عالي و كاربردي مطمئن سازد.

پكيج طراحي سايت

سايت فروشگاهي بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟

سايت‌هاي فروشگاهي، سايت‌هايي هستند كه در آن ادمين سايت اطلاعات را از فروشنده گرفته (در برخي از مواقع ادمين سايت و فروشنده يكي هستند) و اين اطلاعات را در سايت آپلود مي‌كنند، پس از آن كاربر با خواندن اين اطلاعات و همچنين مشاهده عكس كالا، اقدام به خريد كالا مي‌كند. البته سايت‌هاي فروشگاهي تنها به سايت‌هاي فروش كالا محدود نشده بلكه سايت‌هايي كه فايل‌هاي دانلودي مي‌فروشند و يا سايت‌هايي كه خدمات ارائه مي‌دهند نيز در زمره اين گونه سايت‌ها قرار مي‌گيرند. به طور كلي در اكثر آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ از طراحي سايت وردپرسي ، نياز تمامي صاحبان كسب و كارها را كه نياز به سايت دارند، بر طرف مي كند.

در طراحي سايت‌هاي فروشگاهي بايد استانداردهاي UI/UX به خوبي رعايت شده باشد تا سايت مد نظر از نظر مردم سايتي مناسب تلقي شود. برخي امكانات و ويژگي‌ها در سايت‌هاي فروشگاهي مي‌تواند تاثير بسياري در افزايش فروش داشته باشد كه از اين امكانات مي‌توان به سيستم سبد خريد، قابليت اتصال به درگاه بانكي، طراحي سايت به صورت ريسپانسيو، امكان مقايسه محصولات، روش‌هاي خريد و ارسال، دسته‌بندي محصولات، اطلاع از خريد انجام شده توسط ايميل به مشتري، امكان ثبت نظر توسط كاربر، قابليت فيلتر كردن محصولات بر اساس ويژگي‌هايي كه دارند، مديريت حساب‌هاي بانكي، داشتن حساب مجازي، قابليت چاپ خودكار سفارش، ليست علاقه‌مندي مختص هر كاربر، مديريت سفارش و پرداخت‌ها توسط كاربر، نمايش سفارش‌هاي ثبت شده توسط ادمين سايت، يكسان‌سازي با برنامه‌هاي حسابداري و انبارداري، مديريت واحدهاي پولي، امكان درج تخفيف براي هر محصول و امكان درج قيمت متفاوت براي مشتريان خاص اشاره كرد.

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد

1- ارائه محصولات مرتبط و پيشنهادي در صفحه محصول

خوب است كه براي هر محصول، قسمتي به عنوان معرفي محصولات پيشنهادي قرار داده شود. اين مورد به تجربه كاربري كمك بسياري خواهد كرد زيرا كاربري كه وارد صفحه محصول شده ممكن است به دلايل نبودن ويژگي‌هايي كه به دنبالش است از خريد آن صرف نظر كند اما اگر  محصولات مشابه را در همان صفحه ببيند، مي‌تواند از بين آن‌ها محصولي كه به دنبالش بوده را پيدا كرده و خريداري كند. از مزاياي استفاده اين روش كمتر شدن زحمت كاربر براي جستجو در سايت است. با توجه به موارد گفته شده وجود بخش كالاهاي پيشنهادي بايد از ضروريت‌هاي سايت‌هاي فروشگاهي باشد.

2- هر محصول بايد با جزييات كامل معرفي شود.

اگر براي معرفي محصول تنها به آپلود عكس بسنده كرده و يا اطلاعات بسيار كمي از آن را در اختيار كاربر قرار دهيم، به احتمال قوي كاربر از خريد آن كالا صرف نظر مي‌كند. از اين رو مهم است كه مشخصات به نحوي در سايت قرار گيرد كه هم براي كاربر جالب بوده و هم او را خسته نكند. بهتر است در اين مورد به مسائلي كه موتور جستجو گوگل برايش مهم است بپردازيد تا هم سايت را پربار كرده و هم سئوي آن را قوي كنيد. مطالبي مانند دستورالعمل كار با محصول، نحوه تعمير آن در صورت خرابي و … مي‌تواند به عنوان مطالب جانبي ولي پركاربرد در سايت قرار بگيرد. چنين مطالبي به بازاريابي محتوايي فروشگاه اينترنتي كمك بسياري خواهد كرد.

3- طراحي سايت فروشگاهي به صورت ريسپانسيو

امروزه مردم بيشتر از اين كه از طريق كامپيوتر به وبگردي بپردازند، از تلفن‌هاي همراه استفاده مي‌كنند. ريسپانسيو بودن و يا واكنش‌گرا بودن براي هر سايتي با توجه به علاقه مردم به وبگردي با گوشي‌هاي هوشمند اهميت بسياري پيدا كرده است. سايت فروشگاهي نيز از اين قائده مستثني نبوده و بايد در هر سيستمي به خوبي نمايش داده شود. آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس با تجربه بسيار در زمينه طراحي سايت فروشگاهي در مشهد سايت‌هاي فروشگاهي را كاملا بر اساس اصول ريسپانسيو طراحي مي‌كند بنابراين از اين نظر مشكلي براي كاربران به وجود نخواهد آمد. همچنين شما ميتوانيد نمونه طراحي سايت شركتي كه توسط تيم طراحي سايت ياراپلاس انجام شده است را در مقاله مخصوص اين موضوع ملاحظه كنيد.

4- مشاهده نظرات كاربران در صفحه محصول

يكي از اصلي‌ترين و مهم‌ترين بخش‌هاي هر سايت فروشگاهي ايجاد بخشي براي نظر دادن كاربران در مورد محصولات است. سايتي كه به نظر كاربران چه بد و چه خوب اهميت داده و به هر طريقي آن‌ها را منتشر كند، از نظر كاربران مورد اعتماد است. همچنين با به‌روز نگه داشتن بخش نظرات سايت فروشگاهي از نظر رتبه در گوگل نيز قوي‌تر شده و جايگاه خوبي را به دست مي‌آوريد زيرا كاربران بسيار از اين طريق از سايت شما ديدن كرده و بازديد سايت بالا خواهد رفت.

انواع طراحي سايت فروشگاهي در مشهد

5- تنوع در نحوه ارسال

هر چه روش‌هاي بيشتر و متنوع‌تري براي ارسال كالا وجود داشه باشد، فروش شما افزايش خواهد يافت زيرا كاربر مي‌تواند هر طور كه مي‌خواهد نحوه ارسال كالا را انتخاب كند. همچنين خوب است جدولي در رابطه با زمان‌بندي ارسال داشته باشيد تا كاربر در زمان خريد بتواند زمان رسيدن كالا را حدس زده و بر طبق آن برنامه‌ريزي كند. استفاده از روش‌هايي كه شامل ارسال رايگان مي‌شوند نيز مي‌توانند تاثير به‌سزايي در افزايش فروش شما داشته باشند.

6- تنوع در روش پرداخت

روش‌هاي پرداخت مي‌تواند به صورت آنلاين، پرداخت درب منزل و يا حتي به صورت اقساط باشد. هر كدام از اين موارد مي‌تواند در محبوبيت بيشتر برند شما تاثير داشته باشد زيرا در اين صورت است كه كاربر به راحتي مي‌تواند به سايت شما اطمينان كند. در بين اين موارد پرداخت درب منزل شايد مهم‌ترين موردي است كه مي‌تواند خيال كاربر را نسبت به خريد از سايت فروشگاهي شما راحت كند.

سايت‌هاي فروشگاهي طراحي شده توسط ياراپلاس در زمينه روش‌هاي پرداخت كاملا مطابق با نظر فروشنده طراحي مي‌شود تا فروشنده بتواند بهترين بازخورد را از سايت فروشگاهي خود بگيرد. بنابراين با اطمينان خاطر طراحي سايت فروشگاهي در مشهد را مي‌توانيد به تيم ما بسپاريد.

7- كوتاه بودن مراحل خريد

سايت‌هايي كه مراحل ثبت خريد طولاني دارند براي كاربر خسته‌كننده هستند و ممكن است او را از خريد منصرف كند. حتي اگر براي بار اول قصد خريد از سايت را داشته باشند ممكن است در اواسط مسير ثبت خريد كالا خسته شده و به سايت ديگري مراجعه كنند. براي پيش نيامدن چنين مسئله‌اي بهتر است تا جايي كه ممكن است مراحل خريد كوتاه باشد تا تجربه كاربري خوبي براي مشتريان رقم زده شود.

طراحي سايت ارزان هميشه از دغدغه هاي اصلي افرادي بوده است كه با سرمايه كم قصد دارند وارد دنياي وسيع اينترنت شوند. پيشنهادات ويژه اي در ياراپلاس انتظار حضورشان را مي كشد.

چگونه مي توانيم در كمترين زمان ممكن يك تيم ديجيتال ماركتينگ داشته باشيم؟

اگر بخواهيم يك تيم  بازاريابي ديجيتال و يا همان ديجيتال ماركتينگ داشته باشيم تا شاهد رشد و پيشرفت چشمگيري در كسب و كارمان باشيم بايد بدانيم يك تيم ديجيتال ماركتينگ به چه عناصري نياز دارد.

  1. مدير و استراتژيست آژانس ديجيتال ماركتينگ؛ مسلما هسته ي مركزي هر تيم ديجيتال ماركتينگي، تئوريسين آن تيم است.
  2. كارشناس سئو؛ اغراق نيست اگر بگوييم بخش زيادي از تفاوت بين تيم هاي ديجيتال ماركتينگ موفق و تيم هايي كه چندان كارايي بالايي ندارند، مربوط به كارشناسان سئو آن تيم مي شود.
  3. كارشناس محتوا؛ توليد كنندگان محتواي هر تيمي نيز مانند سئوكاران، از عناصر كليدي تيم هستند.
  4. كارشناس شبكه هاي اجتماعي و…

اصول و قواعد مختلف طراحي سايت در مشهد چيست؟

۱۲۲ بازديد