ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد

تبليغات در فضاي مجازي

ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد

۱۲۵ بازديد

مي‌دانيد در دنياي امروزي به دليل مشكلاتي كه مردم در كشور دارند سرانه مطالعه خيلي پايين است و بهترين روش براي تبليغات، كسب و كار، اجناس و توليدات خود استفاده از تيزرهاي تبليغاتي به روش‌هاي مختلف، استفاده از ويديوهاي تبليغاتي، تبليغات مجازي، بيلبوردها، استرابورد، ساخت موشن گرافيك و طراحي‌هاي گرافيكي است. اگر آن ها با توجه به نياز مخاطبان و شناخت آنها ساخته شود، مي‌تواند اثرگذاري خيلي زيادي داشته باشد. تيزرهاي تبليغاتي در دنياي امروز به صورت غير مستقيم به مخاطبان خود القا مي‌كنند كه چه لباسي بپوشند، چه چيزي بخورند، چه آهنگي گوش دهند و به طور كلي چه سبكي زندگي نمايند. امروزه از آن جايي كه تيزرهاي تبليغاتي تاثير بسيار زيادي در فروش كالاها دارند، تعداد شركت‌هايي كه به ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد مي‌پردازند رو به افزايش است. اولين برخوردي كه مشتريان با شركت شما دارند، همين تيزرهاي تبليغاتي است، پس بايد بسيار باكيفيت و عالي باشند تا ذهنيت مناسبي از شركت شما در ذهن مشتري و بيننده ايجاد شود.

ساخت تيزر تبليغاتي

از آنجا كه ويديوهاي تبليغاتي تاثيرگذاري بيشتري دارند و توسط بيننده راحت‌تر درك مي‌شوند، اكثر كسب و كارهاي موفق براي تبليغ محصولات خود از تيزر استفاده مي‌كنند.

تيزر به رفتاري گفته مي‌شود كه با نمايش درباره يك موضوع حس كنجكاوي بيننده را تحريك كند. تيزهاي تبليغاتي به دليل اينكه از هزينه‌هاي بالايي برخوردار است، بايد در ساخت آن ها خلاق بود و در نمايش آنها نوآوري را در نظر گرفت.

كساني كه تيزر تبليغاتي مي‌سازند، مي‌دانند كه اين كار ساده و سهل نيست و بايد سازندگان آن داراي مهارت و دانش كافي در اين زمينه باشند.

تيزرهاي ساخته شده مناسب را مي‌توانيد در تلويزيون، نمايشگاه‌ها، مانيتورها، كنفرانس‌ها، سمينارها، سالن‌ها انتظار، اينستاگرام و تلگرام و غيره تبليغ كرد و به نمايش گذاشت. اين كار مي‌تواند در كسب و كار افراد نتيجه مطلوب و خوبي داشته باشد. براي ساخت تيزر تبليغاتي مناسب نوع تبليغ، هدف و پيام تبليغ مشخص باشد زيرا يك تبليغ مناسب مي‌تواند رابطه بين توليدكنندگان و مخاطبان باشد. پس بر همين اساس تبليغات بايد داراي هدف باشند و با استفاده از يك رسانه مناسب بتوانيم تاثيرپذيري آنها را بيشتر كنيم.

ساخت تيزر تبليغات

تبليغات هدفمند تبليغاتي هستند كه با برنامه‌ريزي انجام شوند. يكي از اركان اصلي و اساسي بازاريابي و جذب مشتري ساخت تيزرهاي تبليغاتي جذاب و منحصر به فرد است. برخي از تيزرهاي تبليغاتي با وجود هزينه ها بسيار بالا با شكست مواجه مي‌شوند. يكي از دلايل اين موضوع اين است كه آنها كپي برداري از نمونه‌هاي خارجي است. نكته مهم در ساخت تيزر‌هاي تبليغاتي بكر بودن آنها است.

ساخت تيزرهاي تبليغاتي در مشهد معمولا داراي سه مرحله پيش از توليد، توليد و پس از توليد مي‌باشند. در مرحله پيش توليد معمولا درباره مسائلي مانند داستان و محتوا تيزر، لوكيشن فيلم برداري، ميزان بودجه مورد نظر، انتخاب بازيگران و ساير دست اندركاران تصميم‌گيري مي‌شود. مرحله توليد زمان فيلم‌برداري تيزر است. در مرحله پس از توليد نيز فعاليت‌هايي مانند تدوين، صداگذاري، انتخاب موسيقي و جلوه‌هاي ويژه انجام مي‌شود.

مي‌دانيم كه تبليغات در توسعه فروش كالاها تاثير مستقيم و به سزايي دارد. به همين جهت صاحبان صنايع در برنامه‌ريزي كاري خود هميشه مبلغي را براي تبليغ كالاها و توليدات خود در نظر مي‌گيرند. استفاده از تيزرهاي تبليغاتي يكي از مهم‌ترين و موثرترين روش‌هاي تبليغاتي است كه صاحبان صنايع از تيزرهاي تبليغاتي براي معرفي توليدات خود استفاده مي‌كنند. از اين جهت صنعت تبليغات يكي از مهم ترين صنايع در دنياي امروزي شده‌ است. به همين جهت مراكز آموزشي زيادي در مشهد براي برگزاري دوره‌هاي ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد برقرار مي‌شود.

تيزرهايي مي‌توانند موفق باشند كه داراي خلاقيت و از اجراي مناسبي نيز برخوردار باشند.

تيزرها مي‌توانند يك يا چند پيام را به بيننده برسانند. در تيزرهاي چند پيامي بايد ماهيت پيام را در نظر بگيريم و با توجه به آن ها سناريويي خلاق براي آن ها بسازيم. براي ساخت تيزر تبليغاتي در مشهد قالب‌هاي گوناگوني وجود دارد كه با توجه به نوع محصول و كالا و شركت‌هاي مختلف مي‌توان از آن ها استفاده كرد. يعني بعضي از تيزرها داراي يك قالب مشخص يا بعضي از آن ها داراي چندين قالب به هم مرتبط هستند.

ساخت تيزر تبليغات

در ساخت يك تيزر تبليغاتي در مشهد بايد هدف خود را مشخص كنيد. مخاطبانتان را بشناسيد و بعد به ساخت تيزر اقدام كنيد. كه بهتر است تيزر ظاهري جذاب و خلاق داشته باشد. به شما پيشنهاد مي‌شود كه تيزرهاي ساخته شده ابتدا براي تعداد محدودي به نمايش گذاشته شود تا اشكالات و معايب آن مشخص و برطرف گردد و بعد براي عموم به نمايش درآيد.

تيزرهاي تبليغاتي خلاق مي‌تواند مشتريان زيادي را به خود جذب نمايد. زمان استاندارد براي تيزرهاي تبليغاتي 15 تا 50 ثانيه است و سازندگان بهتر است كه كوشش كنند با ساخت يك داستان هدف‌دار و تصاوير زيبا و تاثيرگذار و داراي اصول گرافيكي پيام خود را در كوتاه‌ترين زمان به مخاطب منتقل كنند. اگر زمان تيزر بيش از حد طولاني باشد موجب خستگي بيننده مي‌شود و از اثرگذاري آن مي‌كاهد. همچنين اگر بيش از حد كوتاه باشد، اصل هدف و مطلب به درستي به بيننده انتقال پيدا نمي‌كند.

يك تيزر تبليغاتي اگر با توجه به اصول فيلم سازي و با شماخت كامل مخاطبان خود ساخته شود، بدون شك تاثير بسيار شگرف و فراواني بر پيش برد اهداف شركت و سازمان مورد نظر دارد.

انواع تيزرهاي تبليغاتي

تيزرهاي توضيح دهنده:

در اين نوع تيزر بايد تمامي ويژگي‌هاي محصول و وظايف شركت به طور كامل توضيح داده شود، به طوري هيچ گونه سوالي در ذهن بيننده بدون پاسخ نماند.

تيزرهاي تبليغاتي:

اين نوع تيزرها بايد به گونه‌اي ميخكوب كننده باشند و مخاطب را تحريك به استفاده از آن محصول نمايد.

تيزرهاي اينفوگرافيك:

در اين نوع تيزر شما بايد از يك روش خلاقانه و فانتزي براي تبليغ محصول خود استفاده نماييد.

تيزرهاي كارتوني:

تيزرهاي كارتوني فقط مختص كودكان نيست. شما مي توانيد با استفاده از اين نوع تيزر هدف و ايده اصلي خود را به مخاطبان انتقال دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.