طراحي سايت فروشگاهي

تبليغات در فضاي مجازي

طراحي سايت فروشگاهي

۹۴ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد

 چندين سال است كه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با رونق گرفتن فروشگاه‌هاي اينترنتي صاحبان كسب و كار به دنبال داشتن سايتي فروشگاهي براي فروش محصولات خود هستند. اين سايت‌ها بايد به گونه‌اي باشند كه كاربر به راحتي به آن اطمينان كند و كالاي موردنظر خود را به صورت آنلاين خريداري كند در اين صورت است كه كاربر تجربه‌اي لذت‌بخش از خريد خواهد داشت. سايت‌هاي فروشگاهي بايد طوري عمل كنند كه به عنوان يك نماينده فروش براي كسب و كار فرد به حساب بيايند از اين رو توجه به برخي نكات در طراحي سايت فروشگاهي اهميت بالايي دارد. آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس با چندين سال تجربه‌اي كه در زمينه طراحي سايت فروشگاهي در مشهد دارد مي‌تواند شما را از داشتن سايتي مناسب با امكانات عالي و كاربردي مطمئن سازد.

پكيج طراحي سايت

سايت فروشگاهي بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟

سايت‌هاي فروشگاهي، سايت‌هايي هستند كه در آن ادمين سايت اطلاعات را از فروشنده گرفته (در برخي از مواقع ادمين سايت و فروشنده يكي هستند) و اين اطلاعات را در سايت آپلود مي‌كنند، پس از آن كاربر با خواندن اين اطلاعات و همچنين مشاهده عكس كالا، اقدام به خريد كالا مي‌كند. البته سايت‌هاي فروشگاهي تنها به سايت‌هاي فروش كالا محدود نشده بلكه سايت‌هايي كه فايل‌هاي دانلودي مي‌فروشند و يا سايت‌هايي كه خدمات ارائه مي‌دهند نيز در زمره اين گونه سايت‌ها قرار مي‌گيرند. به طور كلي در اكثر آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ از طراحي سايت وردپرسي ، نياز تمامي صاحبان كسب و كارها را كه نياز به سايت دارند، بر طرف مي كند.

در طراحي سايت‌هاي فروشگاهي بايد استانداردهاي UI/UX به خوبي رعايت شده باشد تا سايت مد نظر از نظر مردم سايتي مناسب تلقي شود. برخي امكانات و ويژگي‌ها در سايت‌هاي فروشگاهي مي‌تواند تاثير بسياري در افزايش فروش داشته باشد كه از اين امكانات مي‌توان به سيستم سبد خريد، قابليت اتصال به درگاه بانكي، طراحي سايت به صورت ريسپانسيو، امكان مقايسه محصولات، روش‌هاي خريد و ارسال، دسته‌بندي محصولات، اطلاع از خريد انجام شده توسط ايميل به مشتري، امكان ثبت نظر توسط كاربر، قابليت فيلتر كردن محصولات بر اساس ويژگي‌هايي كه دارند، مديريت حساب‌هاي بانكي، داشتن حساب مجازي، قابليت چاپ خودكار سفارش، ليست علاقه‌مندي مختص هر كاربر، مديريت سفارش و پرداخت‌ها توسط كاربر، نمايش سفارش‌هاي ثبت شده توسط ادمين سايت، يكسان‌سازي با برنامه‌هاي حسابداري و انبارداري، مديريت واحدهاي پولي، امكان درج تخفيف براي هر محصول و امكان درج قيمت متفاوت براي مشتريان خاص اشاره كرد.

طراحي سايت فروشگاهي در مشهد

1- ارائه محصولات مرتبط و پيشنهادي در صفحه محصول

خوب است كه براي هر محصول، قسمتي به عنوان معرفي محصولات پيشنهادي قرار داده شود. اين مورد به تجربه كاربري كمك بسياري خواهد كرد زيرا كاربري كه وارد صفحه محصول شده ممكن است به دلايل نبودن ويژگي‌هايي كه به دنبالش است از خريد آن صرف نظر كند اما اگر  محصولات مشابه را در همان صفحه ببيند، مي‌تواند از بين آن‌ها محصولي كه به دنبالش بوده را پيدا كرده و خريداري كند. از مزاياي استفاده اين روش كمتر شدن زحمت كاربر براي جستجو در سايت است. با توجه به موارد گفته شده وجود بخش كالاهاي پيشنهادي بايد از ضروريت‌هاي سايت‌هاي فروشگاهي باشد.

2- هر محصول بايد با جزييات كامل معرفي شود.

اگر براي معرفي محصول تنها به آپلود عكس بسنده كرده و يا اطلاعات بسيار كمي از آن را در اختيار كاربر قرار دهيم، به احتمال قوي كاربر از خريد آن كالا صرف نظر مي‌كند. از اين رو مهم است كه مشخصات به نحوي در سايت قرار گيرد كه هم براي كاربر جالب بوده و هم او را خسته نكند. بهتر است در اين مورد به مسائلي كه موتور جستجو گوگل برايش مهم است بپردازيد تا هم سايت را پربار كرده و هم سئوي آن را قوي كنيد. مطالبي مانند دستورالعمل كار با محصول، نحوه تعمير آن در صورت خرابي و … مي‌تواند به عنوان مطالب جانبي ولي پركاربرد در سايت قرار بگيرد. چنين مطالبي به بازاريابي محتوايي فروشگاه اينترنتي كمك بسياري خواهد كرد.

3- طراحي سايت فروشگاهي به صورت ريسپانسيو

امروزه مردم بيشتر از اين كه از طريق كامپيوتر به وبگردي بپردازند، از تلفن‌هاي همراه استفاده مي‌كنند. ريسپانسيو بودن و يا واكنش‌گرا بودن براي هر سايتي با توجه به علاقه مردم به وبگردي با گوشي‌هاي هوشمند اهميت بسياري پيدا كرده است. سايت فروشگاهي نيز از اين قائده مستثني نبوده و بايد در هر سيستمي به خوبي نمايش داده شود. آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس با تجربه بسيار در زمينه طراحي سايت فروشگاهي در مشهد سايت‌هاي فروشگاهي را كاملا بر اساس اصول ريسپانسيو طراحي مي‌كند بنابراين از اين نظر مشكلي براي كاربران به وجود نخواهد آمد. همچنين شما ميتوانيد نمونه طراحي سايت شركتي كه توسط تيم طراحي سايت ياراپلاس انجام شده است را در مقاله مخصوص اين موضوع ملاحظه كنيد.

4- مشاهده نظرات كاربران در صفحه محصول

يكي از اصلي‌ترين و مهم‌ترين بخش‌هاي هر سايت فروشگاهي ايجاد بخشي براي نظر دادن كاربران در مورد محصولات است. سايتي كه به نظر كاربران چه بد و چه خوب اهميت داده و به هر طريقي آن‌ها را منتشر كند، از نظر كاربران مورد اعتماد است. همچنين با به‌روز نگه داشتن بخش نظرات سايت فروشگاهي از نظر رتبه در گوگل نيز قوي‌تر شده و جايگاه خوبي را به دست مي‌آوريد زيرا كاربران بسيار از اين طريق از سايت شما ديدن كرده و بازديد سايت بالا خواهد رفت.

انواع طراحي سايت فروشگاهي در مشهد

5- تنوع در نحوه ارسال

هر چه روش‌هاي بيشتر و متنوع‌تري براي ارسال كالا وجود داشه باشد، فروش شما افزايش خواهد يافت زيرا كاربر مي‌تواند هر طور كه مي‌خواهد نحوه ارسال كالا را انتخاب كند. همچنين خوب است جدولي در رابطه با زمان‌بندي ارسال داشته باشيد تا كاربر در زمان خريد بتواند زمان رسيدن كالا را حدس زده و بر طبق آن برنامه‌ريزي كند. استفاده از روش‌هايي كه شامل ارسال رايگان مي‌شوند نيز مي‌توانند تاثير به‌سزايي در افزايش فروش شما داشته باشند.

6- تنوع در روش پرداخت

روش‌هاي پرداخت مي‌تواند به صورت آنلاين، پرداخت درب منزل و يا حتي به صورت اقساط باشد. هر كدام از اين موارد مي‌تواند در محبوبيت بيشتر برند شما تاثير داشته باشد زيرا در اين صورت است كه كاربر به راحتي مي‌تواند به سايت شما اطمينان كند. در بين اين موارد پرداخت درب منزل شايد مهم‌ترين موردي است كه مي‌تواند خيال كاربر را نسبت به خريد از سايت فروشگاهي شما راحت كند.

سايت‌هاي فروشگاهي طراحي شده توسط ياراپلاس در زمينه روش‌هاي پرداخت كاملا مطابق با نظر فروشنده طراحي مي‌شود تا فروشنده بتواند بهترين بازخورد را از سايت فروشگاهي خود بگيرد. بنابراين با اطمينان خاطر طراحي سايت فروشگاهي در مشهد را مي‌توانيد به تيم ما بسپاريد.

7- كوتاه بودن مراحل خريد

سايت‌هايي كه مراحل ثبت خريد طولاني دارند براي كاربر خسته‌كننده هستند و ممكن است او را از خريد منصرف كند. حتي اگر براي بار اول قصد خريد از سايت را داشته باشند ممكن است در اواسط مسير ثبت خريد كالا خسته شده و به سايت ديگري مراجعه كنند. براي پيش نيامدن چنين مسئله‌اي بهتر است تا جايي كه ممكن است مراحل خريد كوتاه باشد تا تجربه كاربري خوبي براي مشتريان رقم زده شود.

طراحي سايت ارزان هميشه از دغدغه هاي اصلي افرادي بوده است كه با سرمايه كم قصد دارند وارد دنياي وسيع اينترنت شوند. پيشنهادات ويژه اي در ياراپلاس انتظار حضورشان را مي كشد.

چگونه مي توانيم در كمترين زمان ممكن يك تيم ديجيتال ماركتينگ داشته باشيم؟

اگر بخواهيم يك تيم  بازاريابي ديجيتال و يا همان ديجيتال ماركتينگ داشته باشيم تا شاهد رشد و پيشرفت چشمگيري در كسب و كارمان باشيم بايد بدانيم يك تيم ديجيتال ماركتينگ به چه عناصري نياز دارد.

  1. مدير و استراتژيست آژانس ديجيتال ماركتينگ؛ مسلما هسته ي مركزي هر تيم ديجيتال ماركتينگي، تئوريسين آن تيم است.
  2. كارشناس سئو؛ اغراق نيست اگر بگوييم بخش زيادي از تفاوت بين تيم هاي ديجيتال ماركتينگ موفق و تيم هايي كه چندان كارايي بالايي ندارند، مربوط به كارشناسان سئو آن تيم مي شود.
  3. كارشناس محتوا؛ توليد كنندگان محتواي هر تيمي نيز مانند سئوكاران، از عناصر كليدي تيم هستند.
  4. كارشناس شبكه هاي اجتماعي و…
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.