طراحي كارت ويزيت در مشهد چگونه انجام مي‌شود؟

۸۶ بازديد

طراحي كارت ويزيت در مشهد امروزه مورد توجه بسياري از صاحبان كسب‌وكارها قرار گرفته است. با گذشت 5 قرن از تولد كارت‌هاي ويزيت و پيشرفت تكنولوژي اين كارت‌ها هنوز جايگاه خود را حفظ كرده‌اند و  يكي از بهترين راه‌ها براي تبليغات  كسب‌وكار مي‌باشند. شما مي‌توانيد با يك طراحي حرفه‌اي‌ كه براي كارت ويزيت خود انجام مي‌دهيد بهترين تأثير را بر روي ساير افراد داشته باشيد و آن‌ها را به سمت خود جذب كنيد. با ما همراه باشيد تا با طراحي كارت ويزيت در مشهد به طور كامل آشنا شويم

امروزه افراد براي اينكه كسب‌وكار خود را توسعه دهند از تبليغات استفاده مي‌كنند. كارت ويزيت اولين و كوچك‌ترين گامي است كه در حوزه تبليغات برداشته مي‌شود. همچنين براي اينكه راه ارتباطي با مخاطب يا مخاطبين احتمالي ايجاد شود مي‌توان از كارت ويزيت استفاده كرد. در تعريف كارت ويزيت مي‌توانيم بگوييم هر فردي با هر شغلي چه بزرگ و چه كوچك مي‌تواند اطلاعات مختصري از حوزه كاري و همچنين راه‌هاي ارتباطي كه مي‌توان به او دسترسي داشت را بر روي كارت‌هاي كوچكي يادداشت كند و در اختيار مخاطبين خود قرار دهد. حال اين كارت‌ها مي‌توانند با توجه به سليقه فرد داراي فرمت و شكل متفاوتي باشند.

مزيت طراحي كارت ويزيت در مشهد

هميشه براي اينكه بتوانيد كاري را  بدون نقص و با راندمان بالا انجام دهيد بهتر است از افراد خبره در آن حرفه استفاده نماييد. براي طراحي كارت ويزيت در مشهد نيز بايد از طراحان حرفه‌اي در اين حوزه استفاده نماييد كه به‌ تمامي نكات اصولي اين كار تسلط كامل داشته باشند.

كارت ويزيتي كه داراي طرح‌هاي زيبا باشد تا مدت‌ها در ذهن‌ها مي‌مانند. به عنوان مثال زماني كه شما در يك  همايش و نشست مهم شركت داريد اگر كارت ويزيت خود را به همراه داشته باشيد و آن را به افرادي كه در حوزه كاري شما فعال هستند بدهيد، مي‌توانيد خود را در زمان مناسب به افرادي مناسب از طريق كارت ويزيت خود معرفي نماييد.

طراحي كارت ويزيت در مشهد چگونه است

كارت ويزيتي كه حرفه‌اي طراحي شود مي‌تواند نظر بسياري از افراد را به خود جلب نمايد. گاهي افرادي كه كارت ويزيت ندارند مجبور هستند كه شماره خود را بر روي كاغذي براي مخاطبين يادداشت كنند و اين بدترين روش براي معرفي خود مي‌باشد. اما در نظر بگيريد كه شما براي معرفي خود از يك كارت ويزيت بسيار زيبا و جذاب استفاده مي‌كنيد و با اين كار مخاطب نشان مي‌دهيد كه براي شما اهميت داشته است و برايش وقت گذاشته‌ايد.

يك كارت ويزيت كه طراحي خوبي داشته باشد مي‌تواند برند شما را با روشي عالي به ديگران معرفي كند. كارت ويزيتي كه هدفمند طراحي شود مي‌تواند بهترين ابزار براي تبليغات و بازاريابي باشد. معمولاً براي همه افراد پيش‌ آمده است كه بعد از مدتي بر روي ميز كار و يا كيف پولمان تعداد زيادي از كارت ويزيت تلنبار مي‌شود. از اين بين، كارت‌هايي در ذهنمان مي‌مانند كه هدفمند طراحي‌ شده باشند و به بيان  ديگر توضيح واضح و شفافي از روند كار خود ارائه داده باشند.

تاريخچه كارت‌هاي ويزيت

اولين كارت‌هاي ويزيت در انگلستان در قرن هفدهم تهيه شد و براي اينكه در آن زمان خطوط ارتباطي نبود تنها آدرس را بر روي آن مي‌نوشتند و بيشتر آدرس‌ها به‌صورت كروكي بود. از دهه 1870 روزبه‌روز به محبوبيت كارت‌هاي ويزيت افزوده مي‌شد و تا جايي پيش رفت كه به يك روش تبليغاتي رايج تبديل شد. بيشتر افراد كارت‌هاي خود را در مكان‌هاي عمومي و مكان‌هايي كه بيشتر ديده مي‌شد مي‌گذاشتند تا بتوانند براي كار خود تبليغ كنند.

در آن زمان اطلاعات لازم را بر روي كارت‌هايي كه از صفحات بسيار نازك مسي تشكيل‌شده بودند حكاكي مي‌كردند. اين روند ادامه داشت تا پيشرفت علم باعث شد كه رنگ‌ها به حوزه چاپ وارد شوند و تحولي شگرف در طراحي كارت‌هاي ويزيت رخ دهد. كارت‌هاي رنگي تا حدي براي مردم جذاب بودند كه از آن‌ها براي دكوراسيون منازل استفاده مي‌شد.

در آمريكا كارت‌هاي ويزيت از قرن 18 رواج پيدا كرد. در ابتدا كارت‌ها تنها داراي يك نقاشي يا يك طرح ساده به همراه مشخصات فرد بود. اين روند تا صد سال بعد رواج داشت تا كارت‌هاي تك‌رنگ وارد شد و داراي ابعاد 7 * 4  بود. با اضافه شدن صنعت ليتوگرافي به چاپ كارت‌هاي ويزيت رنگي در آمريكا، كارت ويزيت طرفدار پيدا كرد و كمتر كسي از آن‌ها استفاده مي‌كرد. حتي بسياري از افراد كلكسيوني از كارت‌هاي رنگي داشتند كه هدف آن‌ها لذت بردن از اين كارت‌هاي جديد و رنگي بود.

انواع طراحي كارت ويزيت در مشهد

طبيعي است كه هيچ‌گاه نتوان گفت كه توليد اين كارت‌ها متوقف‌ شده است. زيرا روزبه‌روز به تنوع در طرح‌هاي اپن كارت‌ها افزوده مي‌شود. در بعضي از متون ديده‌ شده است كه به دليل صنعت چاپ قوي كه در چين وجود دارد اولين كارت‌هاي ويزيت به‌صورت امروزي در كشور چين بوده است.

ساختار اصلي كارت ويزيت

كارت‌هاي ويزيت مانند هر بخش تبليغاتي ديگر داراي يك سري قوانين و ساختار مشخص مي‌باشند كه در بخش گرافيك، گرافيست هاي ما در ياراپلاس با رعايت ايم قوانين خدمات را به شما عزيزان ارائه مي دهند.در زير سعي كرده‌ايم به ساختار اصولي كارت‌هاي ويزيت اشاره‌ كنيم:

  • معمولاً كارت‌هاي ويزيت به صورت مستطيل هستند و اندازه استاندارد آن‌ها 5 * 4.5 مي‌باشد. البته امروزه براي چاپ خلاقيت در كارت ويزيت از ديگر اشكال مختلف مانند مربع، دايره و…. هم استفاده مي‌شود.
  • هيچ قاعده و قانوني براي جنس كارت ويزيت وجود ندارد و انتخاب كارت ويزيت كاملاً سليقه‌اي مي‌باشد.
  • يكي از قواعدي كه مي‌توانيد در ساختار كارت ويزيت از آن استفاده كنيد اين است كه شما مي‌توانيد از هر دو طرف كارت ويزيت استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه يكي از بهترين راه‌هاي تبليغاتي براي كار شما كارت ويزيت است. پس سعي كنيد از هر دو سمت كارت استفاده بهينه‌اي داشته باشيد و اطلاعات مهم و تأثيرگذار بر روي آن يادداشت نماييد. يكي از پيشنهادات براي استفاده از هر دو‌طرف كارت ويزيت اين است كه در يك سمت به زبان فارسي و در سمت ديگر به زبان انگليسي اطلاعات را چاپ كنيد.
  • شما درون كارت ويزيت مي‌توانيد اطلاعات مشخصي ازجمله نام و نام خانوادگي، لوگو شركت، نام شركت، شماره تماس، آدرس، آدرس ايميل و شبكه‌ها اجتماعي را بر روي آن چاپ كنيد.
  • بعداز اينكه ساختار كلي كارت ويزيت را رعايت كرديد بايد آن را به روش‌هاي صحيح در اختيار مخاطب خود قرار دهيد. به ‌عنوان ‌مثال مي‌توانيد كارت ويزيت را به فاكتور خريد مشتري منگنه كنيد و يا اينكه به‌صورت مستقيم به مخاطب خود بدهيد.

زير سقف آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ مشهد چه خبره!؟

 

قبل از اين كه بگيم يك آژانس ديجيتال ماركتينگ چطور شد كه به يك آژانس ديجيتال ماركتينگ تبديل شد بايد بدانيم واژه ي ديجيتال ماركتينگ اصلا از كجا آمده؟

فضاي ديجيتال، فضايي با پتانسيل بالا براي جذب فرصت هاي بي شماريست، از اين فرصت ها مي توانيم براي تبديل مخاطب به مشتري، افزايش فروش، سود بيشتر و در نهايت رشد چشمگير كسب و كارمان استفاده كنيم، اما لازمه موفقيت در اين مسير علم و آگاهي به حوزه ي خاصي است كه به آن اصطلاحا “ديجيتال ماركتينگ” گفته مي شود.

شماري از آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ در مشهد با اين اهداف و نتيجه محور در حال فعاليت اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.