https://yaraplus.agency/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/

۱۰ بازديد

امروزه يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين چيزهايي كه هركس براي رونق كسب‌وكار خود به آن نياز دارد داشتن وب‌سايت، كانال تلگرام و يا پيج اينستاگرام است. با توجه به پيشرفت روزافزون فناوري و پديد آمدن شبكه‌هاي مجازي بسياري از كارهاي مردم در قالب اين ابزار صورت مي‌گيرد. طراحي سايت وردپرسي در مشهد يكي از مواردي است كه به‌سرعت مي‌تواند در بين مردم مشهد جاي خود را باز كند و از تأثير وب‌سايت بر پيشرفت كسب و كارها نمي‌توان چشم‌پوشي كرد.

داشتن سايت علاوه بر اينكه به شما كمك مي‌كند تا محصولات خود را در آن به صورت مجازي براي مشتريان خود در دسترس قرار دهيد، باعث افزايش اعتبار شما بين مشتريان نيز مي‌گردد. به همين منظور آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس قصد دارد تا با معرفي طراحي سايت وردپرسي در مشهد شما را بيشتر با اين مقوله آشنا كند. پس تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

سايت وردپرسي در مشهد

سايت وردپرسي چيست و طراحي آن چگونه است؟

اگر از اخبار علم و تكنولوژي بي‌خبر باشيد و از كامپيوتر سررشته اي نداشته باشيد شايد با شنيدن اسم “طراحي وب‌سايت” سريعاً به پروژه‌اي سنگين و وقت‌گير فكر كنيد. اما حقيقت اينطور نيست. امروزه سيستم “وردپرس” اين امر را بسيار راحت‌تر از قبل كرده به‌طوري كه مي‌توان با استفاده از اين سيستم سايتي كاملاً حرفه‌اي، بي‌نقص و قدرتمند را در كوتاه‌ترين زمان ممكن ساخت.

با استفاده از وردپرس كه سيستمي براي مديريت محتوا است مي‌توان با انتخاب قالب‌هاي آماده مرتبط و يا حتي ساخت قالب‌هاي دلخواه بر روي آن سايتي با كيفيت را بدون نياز به كدنويسي‌هاي زياد و طاقت‌فرسا طراحي كرد. طراحي سايت وردپرسي به‌دليل آسان‌تر بودن كار و قابل‌فهم بودن براي افرادي كه دانش برنامه‌نويسي ندارند به‌سرعت در بين مردم محبوب شد.

تاريخچه‌اي از  Wordpress

همانطور كه گفته شد ووردپرس يك سيستم مديريت محتوا يا CMS است كه براي طراحي و ايجاد وب‌سايت‌ها و صفحات وب ساخته شده‌است. وردپرس در ابتدا به دليل امكانات خوبي كه داشت فقط براي وبلاگ‌نويسي استفاده مي‌شد اما به‌تدريج با پيشرفت اين سيستم از آن براي توليد سايت‌ها نيز استفاده گرديد. وردپرس به زبان pHp نوشته شده است و قابليت پشتيباني از MySQL را نيز دارد. اين سيستم كه رايگان است در سال 2003 در ادامه‌ي پروژه‌ي b2 شكل گرفت و توسط مت مولنوگ توسعه يافت و اولين باز كريستين اسلك آن را نام‌گذاري كرد. جالب است بدانيد امروزه بيش از 76ميليون سايت در جهان با استفاده از وردپرس توسعه يافته‌اند.

چرا طراحي سايت وردپرسي در مشهد متقاضيان زيادي دارد؟

هدف اصلي هر مديري توليد پروژه‌اي با كيفيت و مديريت هزينه‌هاي آن است و به همين دليل سيستم “وردپرس” اين امكان را براي مدير پروژه‌ها فراهم كرده‌است. از اين رو طراحي سايت وردپرسي در مشهد و ديگر شهرهاي صنعتي از متقاضيان بيشتري برخوردار بوده و شركت‌هاي فعال در اين زمينه با ارائه‌ي امكانات متنوع و گوناگون سعي دارند تا مشتريان را به سمت خود بكشانند.

طراحي سايت وردپرسي در مشهد به دليل قالب‌هاي باكيفيت و متنوعي كه توسط تيم طراحي ياراپلاس به شما عرضه مي‌گردد، بسيار مقرون‌به‌صرفه و راحت انجام مي‌شود. در حقيقت اصلي‌ترين ويژگي وردپرس قالب‌هاي آماده‌ي آن است كه به شما اين امكان را مي‌دهند تا باتوجه به بودجه موردنظر و هدفي كه در زمينه‌ي كاري خود داريد بتوانيد سايتي باكيفيت و كامل داشته باشيد.

سايت وردپرسي در مشهد

آيا استفاده از سايت وردپرسي براي شركت‌هاي تجاري مناسب است؟

هدف اصلي ورود به فضاي مجازي، ايجاد فضايي است كه بتوان در آن با مشتري به صورت غيرحضوري ارتباط برقرار كرد.لازمه‌ي اين فضا وجود پايگاه داده‌اي است كه بهترين گزينه براي آن توليد وب‌سايت است. شركت‌هاي تجاري در مشهد نيز از اين قاعده مستثنا نيستند و بدون شك براي توسعه‌ي فعاليت خود در همه‌ي زمينه‌ها نياز به سايت دارند اما چه سايتي؟ مهم‌ترين مسئله‌اي كه هر شركت تجاري براي ساخت سايت درگير آن مي‌شود اين است كه چگونه سايتي باكيفيت، حرفه‌اي، مشتري پسند،كم هزينه و در مدت زمان كم ايجاد كرد؟ اين ويژگي‌ها همان ويژگي‌هايي است كه وردپرس در اختيار شركت‌هاي تجاري قرار مي‌دهد و آن‌ها را وادار به استفاده از سايت‌هاي وردپرسي مي‌كند.

چند نكته مهم درباره طراحي سايت وردپرسي در مشهد

  • امروزه بالغ بر 70درصد سايت‌ها در جهانتوسط وردپرس و قالب‌هاي آن ساخته مي‌شوند.
  • محيط كاربري سيستم وردپرس محبوب‌ترين و پرطرفدارترين پلتفرم جهان در بين وب مسترها محسوب مي‌شود.
  • اگر به دنبال رقابت با رقيبان خود در زمينه‌ي هزينه‌هاي مالي هستيد،استفاده از وردپرس و قالب‌هاي بهينه سازي شده‌ي آن بهترين گزينه است.

سايت وردپرسي در مشهد

طراحي سايت‌ وردپرسي در مشهد چه فايده‌اي براي كسب‌وكارهاي اينترنتي دارد؟

از آنجا كه طراحي سايت وردپرسي در مشهد امروزه معاني مختلفي به خود گرفته‌است مي‌توان گفت كه طراحي و توليد سايت در فضاي مجازي به نوعي به معني راه انداختن يك نوع كسب‌وكار اينترنتي است. اين كار بايد همراه با داشتن برنامه‌اي صحيح و قدرتمند و همچنين ديدگاهي رو به جلو براي رسيدن به قله‌ي اهداف شما باشد. بنابراين مي‌توان گفت سايت‌هاي وردپرسي به علت آسان و قابل فهم بودن كمك ويژه‌اي به شما در اين زمينه خواهند كرد. پس نه تنها اين سايت‌ها مانع پيشرفت شما نمي‌شوند بلكه باعث هموار كردن مسير شما در راستاي رسيدن به اهداف‌تان مي‌گردند.

برخي از ويژگي‌هاي سايت‌هاي وردپرسي

  • قالب‌هاي وردپرسي بر اساس پيشرفته‌ترين الگوريتم‌هاي شركت گوگل طراحي شده‌اند.
  • به علت داشتن رابط كاربري ساده نيازي به دانش اوليه براي مديريت سايت وجود ندارد.
  • سرعت بارگذاري در اين سايت‌ها بسيار بالا بوده و قابليت پاسخگويي دارند.
  • امكان پشتيباني دائمي در سايت‌هاي وردپرسي نيز وجود دارد.
  • طراحي سايت ارزان يكي از مهمترين ويژگي هايي است كه متقاضيان طراحي سايت به سمت اين سيستم كشيده مي شوند.

آيا سازمان‌هاي دولتي و نيمه‌دولتي مشهد هم مي‌توانند از سايت‌هاي وردپرسي استفاده كنند؟

بله، تمامي اين سازمان‌ها نيز مي‌توانند از امكانات سايت‌هاي وردپرسي بهره‌مند شوند زيرا با توجه به محدوديت‌هاي يك سازمان دولتي و يا اهداف مديران آن، بهترين راه براي طراحي سايت شركتي و سازماني استفاده از وردپرس است. مديران سازمان‌هاي دولتي و نيمه‌دولتي مي‌توانند با سپردن طراحي سايت خود از صفر تا صد به تيم طراحي آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس قدمي بزرگ در راستاي اهداف خود براي بهبود كارايي سازمان بردارند. ما به شما اين ضمانت را مي‌دهيم تا اين كار با رضايت كامل شما همراه بوده و در كوتاه‌ترين زمان وب‌سايتي حرفه‌اي با نتيجه‌اي ثمربخش را خواهيد داشت.

طراحي سايت وردپرسي در مشهدچه مزايايي دارد؟

همانطور كه خوانديد وردپرس امكانات زيادي را در اختيار طراحان سايت قرار مي‌دهد كه به همين دليل محبوبيت زيادي در بين مردم پيدا كرده است. در ادامه برخي از مزاياي استفاده از وردپرس را باهم مي‌خوانيم… به طور مثال براي افرادي و صاحبان كسب و كارها كه به صورت جداگانه نياز به وب سايت هايي براي معرفي خود و فعاليت هايشان دارند، طراحي سايت شخصي را با سيستم مديريت محتوا وردپرس انجمام ما دهيم.

طراحي سايت هاي فروشگاهي با استفاده از سيستم مديريت محتوا وردپرس:

صاحبان كسب و كارها كه قصد فعاليت و ارائه خدمات خود به صورت آنلاين را به مشتريانشان دارند، به طور معمول به دنبال طراحي يك سايت فروشگاهي نه چندان پيچيده اما كاربردي هستند. از اين رو ما در شركت هاي ديجيتال ماركتينگ با ارائه اين خدمات در قالب پكيج هاي طراحي سايت با وردپرس ، درچه اي براي ورودشان به دنياي گسترده وب ايجاد مي كنيم.

صفر تا صد خدمات آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ؛ از يك آژانس ديجيتال ماركتينگ چه انتظاراتي داشته باشيم؟!

به فرايندي كه طي آن با استفاده از يك ابزار ديجيتالي اقدام به بازاريابي، فروش و يا تبليغ خدمات يك برند بكنيد، ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) گفته مي شود. در واقع فضاي ديجيتال ماركتينگ معنا و مفهوم خيلي گسترده تري را شامل مي شود اما براي اينكه بدانيم يك آژانس ديجيتال ماركتينگ قرار است چه خدماتي به ما بدهد اين ساده ترين تعريفي ست كه مي تواند مفهوم را برساند.

خدمات آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ :

  1. توليد محتوا؛ پايه و اساس خدمات در هر آژانس ديجيتال ماركتينگي توليد و ارائه ي انواع محتواست.
  2. سئو؛ مانند توليد محتوا از مهم ترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ به شمار مي رود.
  3. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي و
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.